در حال بارگذاری ...
  • افتتاح پروژه اقدام ملی تهرانسر در مهرماه ۱۴۰۱

    برنامه زمان بندی سه شیفت کاری که طی یکماه اخیر توسط سازندگان ارائه شد، در حال اجرا بوده و در برخی موارد شاهد عقب ماندن کار از برنامه ریزی انجام گرفته هستیم . در این زمینه برای جبران این عقب ماندگی ها ، زمان بندی جدید ارائه شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، خلیل محبت خواه در یازدهمین بازدید سرزده از پروژه اقدام ملی تهرانسر ضمن ارائه توصیه هایی به سازندگان برای تسریع در عملیات اجرایی و افتتاح پروژه ، بر پایان آن طبق زمان بندی تا مهرماه ۱۴۰۱ تاکید داشت .

    خلیل محبت‌خواه در خصوص آخرین بازدید خود از پروژه اقدام ملی تهرانسر اظهار داشت : این بازدید در ادامه بازدیدهای سرزده از پروژه تهرانسر بود و طبق قرار گذاشته هر صبح جمعه در محل این پروژه جلسه‌ای با سازندگان برای بررسی میزان پیشرفت و همچنین مشکلات اجرایی خواهیم داشت . برنامه زمان بندی سه شیفت کاری که طی یکماه اخیر توسط سازندگان ارائه شد، در حال اجرا بوده و در برخی موارد شاهد عقب ماندن کار از برنامه ریزی انجام گرفته هستیم . در این زمینه برای جبران این عقب ماندگی ها ، زمان بندی جدید ارائه شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت : در این بازدید به سازندگان تهرانسر تاکید شده است تا ظرف دو ماه آینده با تسریع در عملیات اجرای فونداسیون ، سقف پارکینگ بلوک ها را به اتمام برسانند تا پروژه به سطح همکف خیابان برسد .

    وی با اشاره به این که پروژه اقدام ملی تولید مسکن تنها مختص وزارت راه و شهرسازی نیست و همه باید یکدل و یکصدا شوند ، گفت : با پیگیری های مکرر از شهرداری منطقه ۲۱ ، نقشه های سازه و فونداسیون به تایید معاونت شهرسازی مربوطه رسیده و اجرای بتن ریزی در سایت G۱ از امروز آغاز شده است .

    مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از اجرای بتون مگر و آرماتور بندی بلوک G۲ ، پایدارسازی و عملیات برم در بلوک C و عملیات نیلینگ در بلوک B۲ خبر داد و افزود : این پروژه تا مهرماه ۱۴۰۱ با تلاش و مشارکت جمعی به پایان خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    برای نوسازی محلات هدف ما نیازمند صدها گروه داوطلب جهادی متخصص هستیم ، گروه‌هایی که وظیفه ترویج و آموزش ساکنان محلات هدف شهری را بر عهده دارند .

    |

    در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی ، دانشگاهی ، انبوه سازان ، کارگزاران ...

    |

    در حال حاضر ظرف یک هفته کاری پروانه ساختمانی به جهت نوسازی بافت های فرسوده توسط شهرداری این شهر صادر شده و کاملا به صورت صد در صد رایگان می باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از آغاز عملیات اجرایی ساخت ۱۸۰ واحد مسکونی در محدوده‌های هدف بازآفرینی شهر صالحیه در ...

    |

    با ایجاد بازآفرینی ، شاهد کمترین نرخ هزینه ساخت و ساز در سطح استان تهران خواهیم بود چرا که در این صورت همه امکانات زیرساختی در محل ساخت فراهم می‌شود .

    |

    نظرات کاربران