در حال بارگذاری ...
  • راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی مسکن مهر شهرهای جدید تا پایان تیر ماه

    امید است تا هرچه سریعتر این سامانه در شهرهایی غیر از پرند ، پردیس و هشتگرد مستقر شود و تا پایان این ماه نیز برنامه ریزی می شود تا استقرار سامانه در همه شهرهای کشور به طور کامل راه اندازی شده و در دسترس عموم قرار بگیرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی مسکن مهر شهرهای جدید تا پایان تیر امسال خبر داد و بر ارائه مناسب خدمات الکترونیکی برای شهروندان و متقاضیان این واحدها تاکید کرد .

    با حضور حبیب الله طاهرخانى معاون وزیر راه و شهرسازى و مدیرعامل شرکت عمران شهرهاى جدید به شکل ویدیوکنفرانس از سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید ، رونمایى شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازى در این مراسم ، با اعلام اینکه مراجعات عمده به شرکت عمران شهرهای جدید ، در خصوص مسکن مهر یا از ناحیه افرادی است که می خواهند فروش اقساطی داشته باشند ، یا تغییر واحد انجام دهند و با از میزان بدهی و پیشرفت واحد خود کسب اطلاع حاصل کرده و یا نقل و انتقال واحد و فروش عرصه داشته باشند ، گفت : تاسیس و راه اندازی سامانه خدمات الکترونیکی مسکن مهر شهرهای جدید دغدغه ای بوده که از قبل وجود داشته و در این ایام که بحران کرونا مشکلات عمده ای را برای شهروندان ایجاد کرده است بیش از گذشته اهمیت یافته است .

    مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید ادامه داد : هدف از راه اندازی این سامانه و تکمیل آن تا پایان تیرماه و استفاده سراسری در تمامی شهرهای جدید با این هدف بوده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران شهرهای جدید به حداقل ممکن برسد . هم اکنون سیستم طراحی شده و در حال استقرار است .

    وی بر تکمیل تمامی اطلاعاتی که متقاضیان به آنها نیاز دارند و عموما در مراجعات مورد پرسش و درخواست آنهاست ، تاکید کرده و توضیح داد : آموزش افرادی که اطلاعات را به متقاضیان ارایه می دهند بسیار حائز اهمیت است و در عین حال ، باید مجموعه خدماتی که مردم به آنها نیاز دارند در بیشتر ساعات به آنها داده شود .

    طاهرخانی بر ارایه خدمات به شکل الکترونیکی تاکید و خاطرنشان کرد : سیستم خدمات دهی الکترونیکی تنها مختص ساعات اداری نیست و انتظار می رود تا این خدمات از طریق ایمیل، سایر شبکه های اجتماعی در غیر از ساعات اداری نیز ارایه شود .

    وی مدت زمان استقرار کامل سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید را تا پایان تیرماه اعلام کرد و افزود : انجام تبلیغات مناسب و اطلاع رسانی شایسته فرصتی را فراهم می آورد تا مردم در تمامی استان های دارای شهرهای جدید از  مراجعه حضوری اجتناب کرده و به ارایه خدمات الکترونیکی اعتماد کنند و پاسخ پرسش های خود را از این طریق به دست آورند .

    معاون وزیر راه و شهرسازی گفت : امید است تا هرچه سریعتر این سامانه در شهرهایی غیر از پرند ، پردیس و هشتگرد مستقر شود و تا پایان این ماه نیز برنامه ریزی می شود تا استقرار سامانه در همه شهرهای کشور به طور کامل راه اندازی شده و در دسترس عموم قرار بگیرد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    زمانی که از پیمانکاران بدعهد پروژه‌های واحدهای مسکونی را گرفتیم ، متقاضیان گمان می‌کردند که پروژه بر زمین خواهد ماند اما از پیمانکاران خوش‌نام داخلی برای ادامه دادن روند پروژه دعوت کردیم و کار با آنها پیش رفت .

    |

           

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۵ هزار و ۲۳۰ واحد تکمیل شده مسکن مهر شهر جدید پردیس در دولت سیزدهم با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح و تحویل شد .

    |

    نظرات کاربران