در حال بارگذاری ...
  • شناسایی ۶۵ هزار خانوار محروم و نیازمند به مسکن در سراسر کشور

    به هر واحد مسکونی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ۴ درصدی تعلق می‌گیرد و مبلغ آورده هر فرد نیز ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان است که این مبلغ را نیز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین می‌کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۶۵ هزار خانوار محروم در سطح کشور شناسایی شده است از تحویل و تکمیل ۲۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد .

    علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در جلسه ویژه ساماندهی مسکن با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در زمینه تامین مسکن محرومان کشور ، گفت : در برنامه تامین مسکن افراد محروم در شهرها و روستاهای کشور ۶۵ هزار نفر شناسایی شده‌اند .

    تابش با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی تا امروز برای محرومان شناسایی شده تکمیل و تحویل شده است ، گفت : مدت زمان تعیین شده برای ساخت این واحدهای مسکونی یکسال است که در ۱۴ استان کشور از سال گذشته آغاز شده است .

    تابش خاطرنشان کرد : به هر واحد مسکونی ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه ۴ درصدی تعلق می‌گیرد و مبلغ آورده هر فرد نیز ۲۵ تا ۳۰ میلیون تومان است که این مبلغ را نیز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی تامین می‌کند .




    مطالب مرتبط

    در قالب مشارکت در طرح نهضت ملی مسکن ، امسال واگذاری ۵۰۰ هزار قطعه زمین به روستاییان متقاضی مسکن را هدف‌گذاری کرده‌ایم و سال بعد نیز همین تعداد زمین برای ساخت مسکن نهضت ملی در روستاها واگذار خواهیم کرد .

    |

    تا پایان ۱۴۰۲ به میزان ۵۰۰ هزار قطعه زمین روستایی تملک و در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار می‌گیرد . تا به امروز ۲۳۰ هزار قطعه زمین ، تملک و عملیات اجرایی آن در استان‌های مختلف آغاز شده است .

    |

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    پست بودن مناطق جنوب استان و همترازی با سطح دریا ، ریسک وقوع سیل در این مناطق را با هر بارندگی به‌ شدت افزایش داده است و تعریف کدهای ارتفاعی متناسب با این شرایط را برای ساخت و سازهای روستایی ضروری ساخته‌ است . سال گذشته اعتبارات مناسب را در جهت بهسازی و ایمن سازی ۷۰ هوتک در جنوب ...

    |

    از بیش از ۴ میلیون سندی که در روستاها و شهرها صادر شد ، ۳ میلیون و ۶۶۹ هزار و ۶۹۲ جلد سند در روستاها و ۳۷۳ هزار و ۷۷۷ جلد سند در شهرهای کوچک صادر شده است .

    |

    نظرات کاربران