در حال بارگذاری ...
  • تشریح روند بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زده میانه و سراب

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان شرقی ، روند بازسازی واحدهای مسکونی زلزله زده استان را در میانه و سراب ، اعلام کرد .

    حافظ باباپور با اشاره به اینکه کل واحدهای خسارت دیده  ۶۵۵۲ واحد بوده که ۳۰۰۰ واحد احداثی و ۳۵۵۲ واحد تعمیری شناسایی شدند ، گفت : با احتساب تسهیلات احداث واحدهای دامی و تسهیلات معیشتی، تعداد ۱۱۲۱۰ مالک برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل معرفی شدند که از این میزان با ۱۰۰۵۹ واحد ، عقد قرارداد شده است .

    باباپور از اتمام تعمیر ۳۵۵۲ واحد تعمیری شهری و روستایی خبر داد و افزود : در خصوص بازسازی ، تاکنون ، آواربرداری تعداد ۳۸۲۸ واحد مسکونی  و دامی ، پی کنی ۳۰۹۹ واحد مسکونی و دامی ، اجرای فونداسیون ۲۴۹۰ واحد مسکونی و دامی ، اجرای اسکلت ۲۰۷۷ واحد مسکونی و دامی ، اجرای سقف ۱۳۷۴ واحد مسکونی و دامی ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۸۷۷ واحد مسکونی و دامی به پایان رسیده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بهره برداری ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفا دشت افتتاح شد ...

    |

    این تفاهم‌نامه با همکاری بنیاد مسکن ، کمیته امداد و بسیج سازندگی برای ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویان بوده که عملیات اجرایی آن به پایان رسیده و تا پایان ماه مبارک رمضان ۳۳ هزار واحد به جامعه هدف تحویل می‌شود .

    |

    پست بودن مناطق جنوب استان و همترازی با سطح دریا ، ریسک وقوع سیل در این مناطق را با هر بارندگی به‌ شدت افزایش داده است و تعریف کدهای ارتفاعی متناسب با این شرایط را برای ساخت و سازهای روستایی ضروری ساخته‌ است . سال گذشته اعتبارات مناسب را در جهت بهسازی و ایمن سازی ۷۰ هوتک در جنوب ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از الحاق ۷۴۹ هکتار از اراضی دولتی به بافت روستایی هفت شهر استان خبر داد .

    |

    بنیاد مسکن تعهد کرده است تا از ۴ میلیون واحد مسکونی قانون جهش تولید مسکن، یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را در شهرها و روستاها عملیاتی و اجرایی کند .

    |

    نظرات کاربران