در حال بارگذاری ...
  • عملیاتی‌‌شدن ۴۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند

    شهر جدید سهند در فاصله ۲۰ کیلومتری جنوب‌غربی کلان‌شهر تبریز قرار دارد . مساحت این شهر جدید دو هزار و ۵۰۰ هکتار و افق جمعیتی آن بر اساس بازنگری طرح جامع سهند ۲۵۰ هزار نفر تعیین شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند از عملیاتی‌‌شدن چهار هزار و ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید خبر داد .

    عباس مصطفوی مجموع سهمیه این شهر جدید از طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن را ۱۶ هزار و ۲۰۰ واحد خواند و گفت : در تامین زمین مورد نیاز برای این واحدها با هیچ مشکلی روبرو نیستیم . تامین زمین هشت هزار و ۹۰۰ واحد از این تعداد تاکنون قطعی شده و زمین مورد نیاز برای ساخت سایر واحدها نیز در طی مراحل اداری است .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند خاطرنشان کرد : تاکنون ساخت چهار هزار و ۵۰۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در این شهر جدید عملیاتی شده است .

    او همچنین در خصوص پروژه‌های مشارکتی گفت : ما در این زمینه بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پروژه تفاهمنامه سرمایه‌گذاری تنظیم کرده بودیم که حدود ۳۰ درصد این پروژه‌ها را عملیاتی کرده‌ایم و عملیات اجرایی ۶ پروژه را نیز شروع کرده‌ایم .

    شهر جدید سهند در فاصله ۲۰ کیلومتری جنوب‌غربی کلان‌شهر تبریز قرار دارد . مساحت این شهر جدید دو هزار و ۵۰۰ هکتار و افق جمعیتی آن بر اساس بازنگری طرح جامع سهند ۲۵۰ هزار نفر تعیین شده است .




    مطالب مرتبط

    گروه جهادی شهید مهدی باکری آذربایجان شرقی با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی به عنوان کارگزار ، شرکت عمران شهر جدید سهند به عنوان کارفرما و سازمان بسیج سازندگی به عنوان سازنده در آماده سازی ، محوطه‌سازی و ساخت تعداد ۲ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را در دست اجرا دارد که قرار ...

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    در راستای تأمین نیازهای آموزشی کودکان دارای نیازمندی‌های خاص ، اقدام به احداث اولین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی شهر جدید سهند کرده‌ایم و این مدرسه در آستانه بهره‌برداری قرار دارد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند در جلسه شورای مسکن استان گفت : لازم است تا دستگاه‌های خدمت رسان هماهنگی تنگاتنگی در حوزه ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ جلسه نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس شهر جدید سهند با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان شرقی ، فرماندار شهرستان اسکو ، ...

    |

    نظرات کاربران