در حال بارگذاری ...
  • ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای دو معلول

    اعتبار تعهد شده توسط بنیاد برکت در این تفاهم‌نامه ۵۰۰ میلیارد ریال است و استان‌های تهران ، فارس ، اصفهان و لرستان به ترتیب با ۵۵۲ ، ۳۷۶ ، ۳۷۰ و ۲۱۵ مسکن ، بیشترین سهم را از واحدهای مسکونی ساخته شده خواهند داشت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل بنیاد برکت گفت : به منظور حل مشکل مسکن اقشار آسیب‌پذیر ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای حداقل ۲ معلول ، در ۳۱ استان کشور ساخته می‌شود .

    امیرحسین مدنی گفت : به منظور حل مشکل مسکن اقشار آسیب‌پذیر جامعه و ارتقای سطح کیفی و بهبود شرایط محیطی و سکونتی خانواده‌های دارای حداقل دو معلول ، ۳۵۰۰ واحد مسکونی برای این خانواده‌ها در ۳۱ استان کشور ساخته می‌شود . این تعداد واحد مسکونی بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه‌ای میان بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و سازمان بهزیستی کشور ساخته می‌شود .

    مدیرعامل بنیاد برکت با اشاره به مدت زمان یک‌ساله اجرای این تفاهم‌نامه ، توضیح داد : اعتبار تعهد شده توسط بنیاد برکت در این تفاهم‌نامه ۵۰۰ میلیارد ریال است و استان‌های تهران ، فارس ، اصفهان و لرستان به ترتیب با ۵۵۲ ، ۳۷۶ ، ۳۷۰ و ۲۱۵ مسکن ، بیشترین سهم را از واحدهای مسکونی ساخته شده خواهند داشت . گزارش پیشرفت مالی و فیزیکی اجرای این تفاهم‌نامه در دوره‌های زمانی ۳ ماهه به اعضای کمیته اجرایی متشکل از معاون عمرانی و طرح‌های زیربنایی بنیاد برکت ، مدیر کل مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیرکل دفتر سازمان بهزیستی کشور ارائه می‌شود .

    مدنی با اشاره به فعالیت‌های بنیاد برکت در حوزه ساخت مسکن برای محرومان ، گفت : ساخت ۴۰ هزار واحد مسکونی را با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال در دستور کار داریم که از این تعداد، ۱۰ هزار واحد تکمیل شده و در اختیار محرومین سراسر کشور قرار گرفته است . ۱۰ هزار واحد دیگر نیز تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید و تحویل خانواده‌های نیازمند خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای مسکن شهرستان زبرخان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان ، بخشدار مرکزی ، روسای ادارات راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ...

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران