در حال بارگذاری ...
  • اخذ سند تجمیعی ۶۰ هکتار از پروژه آبشناسان رباط کریم

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از مرتفع شدن مشکلات پروژه اخذ سند آبشناسان رباط کریم و رضایت مردم خبر داد .

    خلیل محبت خواه با اعلام این خبر گفت : پس از انجام تثبیت مالکیت دولت در قطعات اولیه و اصلاح نقشه ها توسط کمیسیون ماده ۵ معاونت شهرسازی و معماری ، سند تجمیعی ۶۰ هکتار اخذ گردیده ، که ادامه اقدامات پس از انتخاب مشاور صورت می گیرد .

    وی از تفکیک ۱۲۰۰ قطعه از زمین آبشناسان با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک رباط کریم خبر داد و گفت : اسناد تک برگی این قطعات به زودی اخذ خواهد شد .

    محبت خواه تثبیت و اخذ سند مالکیت بنام دولت را از تکالیف اصلی و ذاتی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در راستای شفاف سازی بیشتر ، حفظ حقوق بیت المال و جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض برشمرد و گفت : تا پایان سال جاری اخبار خوب دیگر از اخذ سند در پلاکهای دیگر استان تهران خدمت شهروندان این استان خواهیم داشت .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن ملی شهرهای اسلامشهر ، رباط کریم ، ...

    |

    برای نوسازی محلات هدف ما نیازمند صدها گروه داوطلب جهادی متخصص هستیم ، گروه‌هایی که وظیفه ترویج و آموزش ساکنان محلات هدف شهری را بر عهده دارند .

    |

    در محلاتی که وسعت چندانی ندارند شهرداری‌ها باید از نیروهای خود برای تشکیل این حلقه‌ها استفاده کنند و در محلاتی که محدوده‌های مورد عمل از وسعت بالایی برخوردار هستند می‌بایست از طریق شهرداری‌های نواحی اقدام شود تا ظرفیت گروه‌های جهادی ، دانشگاهی ، انبوه سازان ، کارگزاران ...

    |

    در حال حاضر ظرف یک هفته کاری پروانه ساختمانی به جهت نوسازی بافت های فرسوده توسط شهرداری این شهر صادر شده و کاملا به صورت صد در صد رایگان می باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران با اعلام تصویب ضوابط عمومی طراحی و ساخت مسکن حمایتی و ضوابط عمومی بناهای شهری از ...

    |

    نظرات کاربران