در حال بارگذاری ...
  • بازدید عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید از شهرهای مجلسی ، بهارستان و فولادشهر

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، عضو هیات مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید در بازدیدی از شهرهای جدید مجلسی ، بهارستان و فولادشهر در جریان آخرین وضعیت پروژه های این شهرها قرار گرفت .

    عضو هیئت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور و مشاور معاون وزیر راه و شهرسازی از ساختمان های پروژه غدیر محله مهران ، طرح اقدام ملی مسکن (محله دانش) پروژه های در حال احداث شامل ؛ مسیر قطار حومه ای مجلسی به فولاد مبارکه و کلان شهر اصفهان ، ساختمان سرای محله ، مدرسه ۱۲ کلاسه محله مهران ، تجاری های محله پردیس ، پارک محله دانش و ساختمان های مسکونی محله دانش و...شهر جدید مجلسی بازدید و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت اجرای پروژه‌های این شهر قرار گرفتند .

    اکبری و روانفر پس از بازدید میدانی از پروژه های در حال احداث و همچنین پروژه های اتمام یافته توسط شرکت عمران در شهر جدید مجلسی ، با حضور در شرکت عمران در نشستی که با حضور مدیرعامل ، اعضای هیئت مدیره و معاونین شرکت برگزار شد ، وضعیت پروژه های جاری را بررسی و راهکارهای مناسب را در جهت تسریع پیشرفت پروژه ها ارائه کردند .

    در جلسه ای که در حاشیه این بازدید در محل کارگاه متروی شهر جدید مجلسی به فولاد مبارکه و کلان شهر اصفهان برگزار شد مجیدی ، مدیر عامل شرکت عمران از روند پیشرفت پروژه های در حال احداث خصوصأ پروژه خط مترو گزارشی ارائه کرد .

    در دیگر بازدید انجام گرفته از شهرهای جدید در کشور ، عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید از شهر جدید بهارستان بازدید به عمل آورد . اکبری عضو هیات مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید در این حضور از پروژه های عمرانی بهارستان از جمله پروژه مترو و طرح اقدام ملی مسکن بازدشد به عمل آورد . در جلسه ای که در حاشیه این بازدید در شرکت عمران بهارستان برگزار شد ، احمدی مدیرعامل این شرکت گزارشی از روند پیشرفت پروژه های مهم عمرانی بهارستان ارائه کرد . همچنین مسائل مربوط به این پروژه ها در راستای تحقق اهداف شهرهای جدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت و اظهار امیدواری شد با ادامه روند توسعه این شهر جدید، پروژه های تاثیر گذار و مهم شهر به سرعت تکمیل و مورد استفاده شهروندان قرار گیرند .

    همچنین اکبری ، عضو هیئت مدیره شهرهای جدید کشور در دیگر بازدید خود ، در جریان آخرین وضعیت زپروژه های عمرانی و مشارکتی فولادشهر قرار گرفت .

    اکبری در سفر خود به فولادشهر از اولین موزه کتب و نسخ خطی بخش خصوصی کشور در این شهر بازدید و با موسس این موزه دیدار و بر همراهی و همدلی هرچه بیشتر شرکت عمران در جهت احداث موزه اثار خطی پبده واقع در مرکز برزن دوم فولادشهر تاکید کرد .

    عضو هییت مدیره شهرهای جدید از پروژه های عمرانی دردست تکمیل شرکت عمران شامل مرکز جامع سلامت شهید سلیمانی ، آماده سازی برزن دیار و روند احداث مسکن طرح اقدام ملی وهمچنین مدرسه گلبهار و مسجد سیدالشهدای فولادشهر بازدید  واز روند تکمیل آن مطلع شد .




    مطالب مرتبط

    در حال حاضر ۸۰ پروژه هوشمندسازی از ابتدای سال ۱۴۰۲ در شهرهای جدید آغاز شده که تا کنون نیمی از آن‌ها به بهره‌برداری رسیده‌اند ، ادامه این مسیر با قدرت بیشتر و به پایان رساندن آن‌ها یکی از اولویت‌های ما در سال جاری خواهد بود .

    |

    پروژه های نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید به تعداد یکهزار و ۶۰۰ واحد تکمیل و تحویل متقاضیان شده است .

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    در شهر جدید فولادشهر افزون بر ۶۸ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن این شهر ثبت نام کردند و در حال حاضر برای افزون بر ۱۲ هزار و ۶۰۰ واحد با سازندگان انعقاد قرارداد و برای بالغ بر هفت هزار و ۶۰۰ واحد پروانه ساختمانی اخذ شده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    نظرات کاربران