در حال بارگذاری ...
  • احراز شرایط حدود ۳۷۰۰ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی در استان تهران

    ضروری است تمام شهروندان استان تهران که تاکنون پیامک افتتاح و واریز وجه دریافت کرده‌اند ظرف ۲ هفته آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا در سامانه اقدام ملی باقی بمانند چرا که در غیر اینصورت مشمول دستور العمل حذف از طرح خواهند شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این مطلب که بیش از ۷۳ هزار واحد جهت ساخت اقدام ملی در برنامه استان تهران پیش بینی شده است از احراز شرایط ۳۷۰۰ نفر خبر داد .

    خلیل محبت خواه با اعلام این خبر که بیش از ۷۳ هزار واحد جهت ساخت اقدام ملی در برنامه استان تهران ژیش بینی شده است و ۳۷۰۰ نفر احراز شرایط شده اند ، اظهار داشت : در این زمینه نکته حائز اهمیت این است که تاکنون در مجموع ۱۰۰۰ نفر اقدام به افتتاح حساب کرده‌اند . در این خصوص متأسفانه از این تعداد تنها ۵۴ نفر واریز وجه داشته اند .

    وی با تصریح اینکه پیشرفت اقدام ملی در گرو واریز وجه متقاضیان مسکن در این طرح است ، گفت : ضروری است تمام شهروندان استان تهران که تاکنون پیامک افتتاح و واریز وجه دریافت کرده‌اند ظرف ۲ هفته آینده نسبت به واریز وجه اقدام کنند تا در سامانه اقدام ملی باقی بمانند چرا که در غیر اینصورت مشمول دستور العمل حذف از طرح خواهند شد .

     




    مطالب مرتبط

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

    |

    در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

    |

    ۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

    |

    نظرات کاربران