در حال بارگذاری ...
  • اختتامیه مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران در هفته دولت

    علاوه بر این تلاش‌ها برای پایان بخشی به مسکن مهر استان تهران تا پایان اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت :‌ از مجموع ۳۱۸ هزار واحد مسکن مهر استان تاکنون ۸۱ درصد به متقاضیان واگذار شده و مابقی مسکن مهر این اداره کل در هفته دولت سال جاری تمام خواهد شد .

    خلیل محبت‌خواه با اشاره به آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر استان اظهار داشت :‌ در هشتاد و یکمین جلسه شورای مسکن استان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران برگزار شد ،  زمان اختتامیه مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان تهران شامل ۱۰۰.۲۱۱ واحد هفته دولت سال جاری خواهد بود . علاوه بر این تلاش‌ها برای پایان بخشی به مسکن مهر استان تهران تا پایان اسفند ۱۳۹۹ ادامه خواهد داشت .

    وی افزود : در این جلسه مدیران عامل شهرهای جدید پردیس و پرند به ارائه گزارش پرداختند و مشکلات و موانع اجرایی‌شان را مطرح کردند .

    وی تصریح کرد : همچنین در این جلسه با مجوز نرخ تعدیل قیمت مسکن مهر در پرند و پردیس در چهارچوب برنامه زمان‌بندی پایان پروژه تا مورخه ۹۹/۱۲/۲۹ و منوط به مصوبه مجمع شهرهای جدید و همچنین عدم پرداخت افزایش قیمت توسط متقاضیان مسکن مهر شهرهای جدید موافقت شد .




    مطالب مرتبط

    در مسکن مهر صفادشت ملارد از سال ۸۹ تاکنون ۱۲ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است که نزدیک به دو هزار واحد از آنها دچار مشکلاتی است که به خاطر تعاونی ها به وجود آمد .

    |

    اکنون جمعیت شهر جدید مهستان به مرز ۲۰۰ هزار نفر رسیده و انتظار می‌رود ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای استقرار نمایندگی‌های خود در این شهر اقدام کنند .

    |

    متقاضیان می‌بایست از پاسخگویی به تلفن‌ها در این خصوص خودداری کرده و موارد هویتی یا سامانه ای و پروفایل خود را به شیادان اطلاع نداده و در این زمینه مراقبت کنند .

    |

    موارد گزارش شده مربوط به شش شهر تهران ، دماوند ، پردیس ، رباط‌کریم ، ملارد و اسلام‌شهر بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    نظرات کاربران