در حال بارگذاری ...
  • پیش بینى ریزش قابل ملاحظه ثبت نام کنندگان دریافت وام ودیعه مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و سهرسازى ضمن تاکید بر ارسال کد ملی سرپرست خانوار از طریق تلفن همراه سرپرست به سرشماره ٣٠٠٠٧٣٦٤٠ ، گفت : احتمال ریزش تعداد زیادى از ثبت نام شدگان وجود دارد .

    پروانه اصلانى در خصوص روند ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن ، گفت : تعداد ثبت نام شدگان بر اساس ارسال پیامک است . هنگامى که پالایش انجام مى شود تعداد قابل ملاحظه اى از ثبت نام کنندگان وام ودیعه مسکن ، ریزش مى کنند .

    مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازى ادامه داد : در پالایش ها مواردى بوده که یک شماره ملى از چندین شماره همراه ، ارسال شده و برعکس آن با یک تلفن همراه، تعداد زیادى کد ملى به سرشماره ٣٠٠٠٧٣٦٤٠ پیامک ارسال شده است .

     




    مطالب مرتبط

    انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌ باشند .

    |

    قرار است وام ودیعه مسکن متقاضیان ساکن کلان‌شهرها از ۷۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در شهرهای کوچک نیز از ۴۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش پیدا کند .

    |

    میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند .

    |

    در حال حاضر میزان این وام در تهران ۲۰۰ میلیون و در شهرهای استان ۱۵۰ میلیون تومان است و بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومان ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان و وام ۱۵۰ میلیونی ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان است .

    |

    هشت هزار و ۸۰ نفر از ثبت نام کنندگان حائز شرایط برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن شدند که تاکنون پنج‌هزار و ۵۴۵ نفر موفق به دریافت تسهیلات شدند و بقیه نیز در حال انجام است .

    |

    نظرات کاربران