در حال بارگذاری ...
  • آمادگی بسیج برای حل مشکلات مردم در مناطق مرزی کشور

    سازمان بسیج مستضعفین از تمام توان و توانایی خود در بخش مهندسی ، نیروی انسانی ، فنی و مهندسی بهره می گیرد و با ابزاری که در اختیار دارد از جمله ماشین‌آلات بخشی از مسیرهای روستایی و واحدهای مسکونی را احداث خواهد کرد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس سازمان بسیج مستضعفان از آمادگی آن سازمان برای حل مشکلات مردم در مناطق مرزی در خصوص مسکن ، رفع حاشیه نشینی و توسعه راه های روستایی در تعامل با وزارت راه و شهرسازی خبر داد .

    غلامرضا سلیمانی در مراسم تفاهم نامه همکاری با وزارت راه و شهرسازی در زمینه محرومیت زدایی ، گفت : سازمان بسیج مستضعفان ، گسترده‌ترین شبکه خدمات‌رسانی در سطح کشور را ایجاد کرده و با رویکرد تعاملی و انقلابی در بخش مسکن و شهرسازی مناطق محروم و همچنین حل مشکلات مستضعفان فعالیت‌های خود را آغاز کرده است .

    رییس سازمان بسیج مستضعفین ضمن اعلام آمادگی آن سازمان در رفع مشکلات محرومان و مستضعفان در سراسر کشور ، افزود : محرومان و مستضعفان از ستمدیده ترین طبقات اجتماعی کشور هستند. بنابراین توسعه آبادانی مناطق حاشیه شهرها و همچنین توسعه راه‌های روستایی جزو برنامه‌های اولویت‌دار سازمان بسیج مستضعفین است .

    سلیمانی توضیح داد : سازمان بسیج مستضعفین این آمادگی را دارد تا نقش همکاری و تعامل و همچنین توسعه سازندگی را داشته باشد و ما از انگیزه های انقلابی که در حوزه بسیج مستضعفان وجود دارد استفاده خواهیم کرد . سازمان بسیج مستضعفین از تمام توان و توانایی خود در بخش مهندسی ، نیروی انسانی ، فنی و مهندسی بهره می گیرد و با ابزاری که در اختیار دارد از جمله ماشین‌آلات بخشی از مسیرهای روستایی و واحدهای مسکونی را احداث خواهد کرد .

    سلیمانی با اشاره به اینکه بیش از ۱۷ هزار گروه جهادی متخصص در بسیج فعالیت می کنند که در ساخت مسکن مشارکت داشته اند ، گفت : با همکاری بنیاد تعاون مسکن بسیج و سایر موسسات تلاش خواهیم کرد تا سازندگی را استان های مرزی در همکاری با وزارت راه و شهرسازی تقویت کنیم .

    رییس سازمان بسیج مستضعفان با بیان اینکه آن سازمان تاکنون تجربه های گسترده ای را در حوزه محرومیت زدایی انجام داده است ، افزود : برای توسعه زیرساخت‌ها تلاش می‌کنیم در قالب این تفاهمنامه قدم‌های بزرگی برداریم و با همکاری وزارت راه و شهرسازی و با یک انگیزه انقلابی قول خواهیم داد به مردم تا سرعت پروژه ها را افزایش دهیم .

    وی با بیان اینکه با استفاده از مصالح مستحکم این پروژه ها به پایان می‌رسند ، افزود : این اقدام هم یک کارنامه درخشان برای وزارت راه و شهرسازی می شود تا در قالب یک جبهه واحد برای حل مشکلات مناطق محروم اقدام کند .




    مطالب مرتبط

    ایجاد شهرهای ساحلی در راستای تحقق اقتصاد دریاپایه ، پروژه‌ای بین نسلی است و منافع تحقق آن بر زندگی نسل بعدی تأثیر می‌گذارد . ایجاد شهرهای ساحلی در مکران نقطه عطف تمدنی برای ایران اسلامی است و سبب خیر بلند کشور به‌سمت توسعه خواهد شد .

    |

    ارایه این وام به بخش حمل و نقل یک فرصت عالی برای سرمایه در گردش بخش خصوصی محسوب می‌شود . مدت زمان این قرارداد ۳ ساله است و بانک مسکن باید بتواند در مدت سه سال اصل و سود حاصل از توافق را به صندوق توسعه ملی بازگرداند . همچنین ، بانک مسکن از طریق ارایه تسهیلات به بخش خصوصی می‌تواند ...

    |

    به نظر می‌رسد ، در آینده نزدیک هدف‌گذاری‌های جدیدی که در دولت سیزدهم در بخش مسکن انجام شده است به نتیجه مثبتی منجر شود که اثرات آن را مردم نیز شاهد خواهند بود .

    |

    اقدامات خوبی در طرح نهضت ملی مسکن خوزستان انجام شده البته نقاط ضعفی هم وجود داشته که در حال بررسی است . بنیاد مسکن خوزستان تاکنون بخشی از کار ساخت واحدها را انجام داده و بخش دیگر کار نیز در سال آتی انجام خواهد شد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اعلام عملکرد بی سابقه دولت سیزدهم در بخش مسکن ، از آمادگی وزارت راه و شهرسازی برای حمایت ...

    |

    نظرات کاربران