در حال بارگذاری ...

اعتبارات تخصیص یافته برای بازآفرینی بافت فرسوده پیرامون حرم عبدالعظیم (ع) کافی نیست

لازم است شهرداری تهران ، سازمان مدیریت و شرکت بازآفرینی و تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم بابت این کار عظیم پای کار باشند .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، خلیل محبت خواه در جلسه هفتگی ستاد بازآفرینی استان تهران از وضعیت اجرای ۵۰ درصدی مصوبات خبر داد و گفت : تمام شهرداران استان تهران موظف به ارائه گزارش اقدامات انجام شده در جلسه آتی ستاد هستند .

خلیل محبت‌خواه با بیان اینکه در بیست و هشتمین جلسه ستاد بازآفرینی استان تهران ، خواهان گزارش جدی آخرین اقدامات انجام گرفته توسط دستگاه‌ها شده است ، اظهار داشت : در خصوص ساماندهی بافت فرسوده پیرامون حرم مطهر حضرت عبدالعظیم (ع) که هم اکنون در دست پیگیری است ، اعتبارات تخصیص یافته کافی نیست .

وی ادامه داد :‌ در همین زمینه لازم است شهرداری تهران ، سازمان مدیریت و شرکت بازآفرینی و تولیت آستان مقدس حرم عبدالعظیم بابت این کار عظیم پای کار باشند .

محبت‌خواه تصریح کرد : طرح بازآفرینی بافت اطراف حرم مقدس عبدالعظیم در حال حاضر در مرحله تهیه طرح است و باید با یک عزم ملی عملیاتی شدن این طرح را به عنوان شهر ری ، محله تاریخی و هویت شهری تهران آغاز کنیم و این موضوع در جلسه مذکور تصویب شد .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ۴۳۵۸۰ واحد نوسازی در بافت‌های فرسوده در ۴ سال اخیر در این استان خبر داد .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران گفت : مشاوران املاک تا پایان روز جاری فرصت دارند مجوزهای کاغذی خود را به الکترونیک (شناسه ...

|

در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۸۶۵۰ فقره پروانه ساختمانی صادر شده و حال اینکه این تعداد در سال ۱۴۰۲ به عدد ۲۵۹۵۱ پروانه ساختمانی در بافت های فرسوده افزایش پیدا کرده و رشد چهل درصدی را نسبت به سال ۱۴۰۱ نشان‌ می‌دهد .

|

۱۸۴۲ واحد را در برنامه افتتاح اردیبهشت ماه قرار داده‌ایم که شامل ۲۰۰ واحد مسکن ملی در شهرستان اسلامشهر ، ۳۰۸ واحد در رباط‌کریم ، ۵۰۴ واحد در شهریار، ۶۳۰ واحد در پاکدشت و ۲۰۰ واحد پروژه محک ۶ شهرستان دماوند است .

|

نظرات کاربران