در حال بارگذاری ...

آغاز احداث ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران برای اولین بار در خراسان جنوبی

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان مدیریت راهبردی این پروژه موظف شد پس از تخصیص زمین به تعداد مورد نیاز درشهرهای استان از طرف اداره کل راه و شهرسازی حداکثر ظرف مدت یکماه فاز اجرایی پروژه را آغاز و به منظور آزادسازی منابع مالی متناسب با پیشرفت فیزیکی مراتب را به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اعلام تا اقدام لازم انجام شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح ساخت یک هزار و ۱۷۰۰ واحد مسکن ایثارگران یک هفته پس از امضای تفاهم‌نامه فی مابین رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و استاندار خراسان جنوبی ، وارد مرحله اجرایی شد .

به منظور بررسی و تحلیل شیوه نامه مسکن ایثارگران نشستی به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی و با حضور مدیرکل دفتر فنی استانداری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاونان اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد .

احداث ۱۷۰۰ واحد مسکونی ایثارگران در خراسان جنوبی برای اولین بار

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای اولین بار در خراسان جنوبی موضوع مسکن جامعه ایثارگری با پیگیری‌های دکتر معتمدیان استاندار خراسان جنوبی و پشتوانه مالی دولت اجرایی می شود ، گفت : برای سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه باید پیگیری جدی و بدون وقفه ای در حوزه های متولی صورت گیرد تا با  تعامل و بر اساس برنامه زمانبندی و دقیق از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران ، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بتوان در حداقل زمان ممکن ، تعهدات این طرح را عملیاتی کرد .

تعیین وظایف دستگاه های متولی برای سرعت بخشیدن به اجرای پروژه

میر جعفریان در این جلسه فرآیند انجام کار را بر اساس شیوه نامه مشخص و وظایف هر کدام از  دستگاه های متولی را مشخص کرد .

بر این اساس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی موظف شد ظرف مهلت یک هفته نسبت به معرفی واجدین شرایط و معرفی افراد جامعه هدف فاقد مسکن یا دارای مسکن نامناسب در تمامی شهرهای استان به اداره کل راه وشهرسازی استان اقدام کند .

همچنین اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی موظف شد پس از دریافت لیست متقاضیان واجد شرایط از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ظرف مدت یک هفته و پس از انجام استعلامات لازم ، حائزین شرایط را مشخص کرده وضمن اعلام به بنیاد شهید و امورایثارگران استان نسبت به تامین و تخصیص زمین در شهرهای استان به تعداد مورد نیاز به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اقدام کند .

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان مدیریت راهبردی این پروژه موظف شد پس از تخصیص زمین به تعداد مورد نیاز درشهرهای استان از طرف اداره کل راه و شهرسازی حداکثر ظرف مدت یکماه فاز اجرایی پروژه را آغاز و به منظور آزادسازی منابع مالی متناسب با پیشرفت فیزیکی مراتب را به بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اعلام تا اقدام لازم انجام شود .




مطالب مرتبط

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران گفت : استان تهران شامل ۵٣٠ روستا است که تمام روستاهای تهران طرح هادی دارند و سال گذشته ۶٢ طرح ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعلام اینکه ۴۸۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن در روستاها از ابتدای ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی گفت : از مجموع ۳۳۲ هزار واحد مسکن روستایی استان ، ۸۵ درصد از این واحدها ...

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

|

از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

|

نظرات کاربران