در حال بارگذاری ...

عدم واریز آورده مسکن ملی در زمان مقرر ، حذف متقاضی را در پی دارد

چنانچه در مدت زمان مقرر متقاضیان قادر به تامین مبلغ اولیه نباشند اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به حذف آن ها اقدام نموده و متقاضی دیگری جایگزین می شود .

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت : به استناد شیوه نامه طرح اقدام ملی مسکن متقاضیان موظفند حداکثر ظرف مدت ۱۵ روز کاری از تاریخ افتتاح حساب نسبت به واریز رقم اولیه اعلام شده اقدام نمایند .

حسن صبوری اظهار داشت : مبلغ اولیه واریز طرح اقدام ملی مسکن ۴۰۰ میلیون ریال است که می بایست در مدت تعیین شده متقاضیان واریز نمایند .

وی در خصوص مرحله بعد واریز توضیح داد : طبق شیوه نامه طرح اقدام ملی مسکن ، متقاضیان پس از واریز مبلغ اولیه ، حداکثر ظرف مدت یک ماه مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال دیگر باید واریز داشته باشند .

صبوری تصریح کرد : چنانچه در مدت زمان مقرر متقاضیان قادر به تامین مبلغ اولیه نباشند اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به حذف آن ها اقدام نموده و متقاضی دیگری جایگزین می شود .




مطالب مرتبط

در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

|

به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر قرارگاه مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم از احداث ۲۸ هزار واحد مسکونی در سایت ۵۶۰ هکتاری این استان خبر داد . ...

|

نظرات کاربران