در حال بارگذاری ...
  • آغاز تکمیل اطلاعات ثبت نامی متقاضیان ودیعه مسکن در خوزستان

    تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت : متقاضیان ودیعه مسکن در این استان از فردا نسبت به تکمیل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند .

    رضا رضایی افزود : همه متقاضیانی که به منظور دریافت تسهیلات ودیعه مسکن ، پیامک ارسال کرده اند ، برای تکمیل اطلاعات خود به سامانه tem.mrud.ir مراجعه کنند . متقاضیان از ساعت ۱۱ صبح روزهای مشخص شده بر اساس آخرین رقم سمت راست کد ملی خود به این سامانه مراجعه کنند .

    رضایی اظهار داشت : زمان تعیین شده برای متقاضیان بر اساس آخرین رقم سمت راست از کد ملی به قرار زیر تعیین شده است : آخرین رقم (۴) ، تاریخ مراجعه ۱۴ مرداد ماه آخرین رقم (۲و۳) ، تاریخ مراجعه ۱۵ مردادماه آخرین رقم (۱) ، تاریخ مراجعه ۱۶ مرداد ماه آخرین رقم (۵و۶و۷) ، تاریخ مراجعه ۱۷ مرداد ماه آخرین رقم (۸و۹و۰) ، تاریخ مراجعه ۱۸ مرداد ماه همه افراد جامانده ، تاریخ مراجعه ۲۰ مرداد ماه ثبت نام برای دریافت تسهیلات متقاضیان ودیعه مسکن از چهار مرداد همزمان در سراسر کشور در سایت tem.mrud.ir آغاز شد و تا ۹ همین ماه ادامه داشت .

    بر این اساس سقف تسهیلات کمک ودیعه اجاره مسکن در مناطق شهری کشور ، برای تهران ۵۰ میلیون تومان ، سایر کلانشهرها ۳۰ میلیون تومان و دیگر شهرها ۱۵ میلیون تومان مشخص شده است . تسهیلات بانکی موضوع این مصوبه از محل منابع تسهیلات تخصیصی به واحدهای کسب و کارهای آسیب‌دیده کرونا است . این تسهیلات با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجرین واجد شرایط پرداخت می‌شود . نکته قابل توجه آنکه در دوره قرارداد فقط سود تسهیلات از سوی مستاجران پرداخت و اصل تسهیلات در سررسید تسویه خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    بانک های عامل تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن ۴۹۸ هزار و ۸۶۴ متقاضی را پرداخت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات رشد یافته است .

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    در این توافق نامه ضمن تعیین تعهدات طرفین ، دانشگاه متعهد شد در تأمین مالی پروژه احداث واحدهای مسکونی ویژه کارمندان دانشگاه آزاد از محل منابع داخلی در اختیار دانشگاه و نیز سایر منابع بانکی و… مشارکت داشته باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    طی دو سال گذشته ۱۲ هزار و ۸۷۱ واحد در بخش مسکن حمایتی شهری ، ۵۵۱۰ واحد در بخش بازآفرینی شهری ، ۳۵۸۷ واحد در بخش مسکن خود مالک و ۱۶ هزار و ۵۹۷ واحد در بخش مسکن روستایی در حال ساخت داریم .

    |

    نظرات کاربران