در حال بارگذاری ...
  • واگذاری طرح اقدام ملی مسکن شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان لرستان به بنیاد مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان از واگذاری طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر لرستان به بنیاد مسکن خبر داد و گفت : دو هزار و ۹۳ واحد مسکونی ، سهمیه اولیه طرح اقدام ملی مسکن استان برای شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر استان ابلاغ شده است .

    مسعود رضایی افزود : به جز شهرهای دورود ، خرم آباد و بروجرد ، تکمیل پرونده متقاضیان واجد شرایط بر عهده بنیاد مسکن است و تامین زمین تمامی واحدها توسط اداره کل راه و شهرسازی خواهد بود .

    وی ادامه داد : با تامین زمین مابقی واحدها ، ابلاغیه تسهیلات جدید نیز اجرا می شود چرا که از نظر دولت ، تمامی افراد نیازمند به مسکن باید از امکان اقدام ملی مسکن استفاده نمایند بنابراین مشکلی برای سهیمه های مورد نیاز وجود ندارد .

    رضایی گفت : زمین مورد نیاز برای اقدام ملی مسکن در الشتر ، پلدختر و نورآباد تامین شده و کار تکمیل پرونده واجدان شرایط در دست اقدام است و در شهرهای ازنا و الیگودرز باقی مانده واحدهای مسکن مهر در صورت تمایل متقاضیان با شرایط جدید اقدام ملی واگذار خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، بهره برداری ۶۴ واحد مسکن مهر با ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار صبح امروز با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در صفا دشت افتتاح شد ...

    |

    نظرات کاربران