در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۱۳۴۰۰ مسکن مهر در شهر جدید پردیس طی روزهای آینده

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در بازدیدی سرزده از شهر جدید پردیس ، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه‌های مسکن مهر این شهر جدید قرار گرفت .

    احمد اصغری‌مهرآبادی روز پنجشنبه ۱۶ مردادماه ، به‌صورت سرزده از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس بازدید کرد و در جریان نحوه پیشرفت این پروژه‌ها قرار گرفت .

    او در این بازدید که با همراهی مهدی هدایت ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس انجام شد ، نخست به فاز ۱۱ رفت و از بلوک‌های آماده افتتاح مسکن مهر واقع در زون چهار جنوبی ، زون سه ، معابر زون ۲ بازدید و با تعدادی از ساکنان این پروژه‌ها دیدار کرد . او سپس از بلوک‌های تحویل‌شده واقع در زون یک بازدید کرد و ضمن بررسی وضعیت این بلوک‌ها ، بر ایجاد امکانات رفاهی و فرهنگی در این بلوک‌ها تاکید کرد .

    قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در ادامه به فازهای ۵ و ۹ جدید رفت و از پروژه‌های زمین‌سازان ، بتن‌نمای مستحکم و آرشام ، بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت فیزیکی و محوطه‌سازی این پروژه‌ها قرار گرفت .

    او در فاز ۵ جنوبی نیز از مراکز تجاری احداث شده و مدرسه اجتماع‌محور دیدن کرد و با تعدادی از ساکنان این فاز برای دقایقی دیدار و گفت‌وگو کرد .

    مهرآبادی در فاز ۳ نیز با حضور در محل پروژه هسا به بررسی رفع نواقص ، آسفالت محوطه ، دیوارهای حائل و احداث نگهبانی پرداخت و پس از دیدار با ساکنان این فاز به فاز ۸ رفت ؛ بازدید از پروژه اسکان‌سازان پردیس و بررسی آخرین‌ وضعیت بلوک‌های در دست افتتاح ، بازدید از یکی از واحدهای تکمیل‌شده و دیدار با تعدادی از ساکنان فاز هشت ، بخش پایانی بازدید سرزده قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید پردیس بود .

    مهرآبادی در جریان این بازدید فعالیت‌های عمرانی در حال انجام در پردیس را مصداق یک کار جهادی دانست و گفت : در بازدید از پروژه‌های پردیس روحیه گرفتم ؛ هیچکدام از اقداماتی که اینجا انجام می‌شود ، ظاهرسازی نیست؛ بلکه واقعیت است . از زمان حضور هدایت به‌عنوان مدیرعامل شرکت عمران پردیس، پروژه‌های این شهر جدید فعال شده و نشاط کاری در این زمینه ایجاد شده است.

    مهرآبادی ، سرعت تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و تکمیل زیرساخت‌های آن‌ها در پردیس را مناسب ارزیابی کرد و از راه‌اندازی نهضت فضای سبز در این شهر جدید در آینده‌ نزدیک خبر داد .

    او ابراز امیدواری کرد ، واحدهای مسکن مهر شهر جدید پردیس به استثنای واحدهایی که ساخت آن‌ها به تازگی آغاز شده است ، تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شوند .

    قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از افتتاح قریب‌الوقوع ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر پردیس نیز خبر داد و گفت : تحویل این واحدها به مردم از هفته آینده شروع می‌شود و برای گره‌گشایی از کار مردم ، منتظر آیین افتتاح رسمی نیز نخواهیم ماند . ۱۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر تا پایان آبان‌ماه سال جاری افتتاح می‌شود و واحدهای باقی‌مانده نیز تا دهه فجر تکمیل خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

             

    |

             

    |

           

    |

    در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر از سال ۹۰ آغاز شد که حدود ۳۰ هزار واحد آن برای تکمیل و اجرا به دولت سیزدهم محول شد .

    |

    نظرات کاربران