در حال بارگذاری ...
  • کلنگ زنی احداث ۸۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملی در شهرستان تفت

    دستگاه‌های استان به صورت جدی و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود ، مسائل مربوط به طرح اقدام ملّی مسکن را پیگیری کنند تا استانی پیشرو در زمینه اجرای این طرح باشیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن یزد ، گفت : کلنگ احداث ۸۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملّی در شهرستان تفت به زمین زده شد . این پروژه در ۵ طبقه به متراژ تقریبی ۸۵ متر مربع در ۵ بلوک توسط بنیاد مسکن استان احداث خواهد شد .

    با حضور طالبی استاندار یزد ، میرمحمّدی نماینده مردم تفت و اشکذر در مجلس شورای اسلامی ، صادقیان معاون عمرانی استانداری یزد ، قربانیان مدیرکل بنیاد مسکن استان یزد ، نوکار فرماندار شهرستان تفت و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی ، کلنگ احداث ۸۴ واحد مسکونی طرح اقدام ملّی در شهرستان تفت به زمین زده شد. این پروژه در ۵ طبقه به متراژ تقریبی ۸۵ متر مربع در ۵ بلوک توسط بنیاد مسکن استان احداث خواهد شد .

    قربانیان در آئین کلنگ زنی این واحدها گفت : در طرح اقدام ملّی مسکن سهمیه شهر‌ها بر اساس نتایج حاصل از بررسی و مطالعات آماری و جمعیتی شهرها در نظر گرفته شده و همچنین متراژ واحد‌ها به طورمیانگین ۸۵ متر پیش بینی که ساخت واحدها در ۴ شهر ، اردکان ، تفت ، شاهدیه و میبد بصورت آپارتمانی و در ۱۳ شهر دیگر استان بصورت ویلایی می باشد .

    مدیرکل بنیاد مسکن استان تصریح کرد : طرح اقدام ملی مسکن شامل تأمین زمین ، عقد قرارداد ، پیگیری احداث واحدهای مسکونی و واگذاری آن به مردم است و این کارها در اولویت برنامه‌های بنیاد مسکن استان قرار دارد و امیدواریم بر اساس شیوه نامه ابلاغی وزارت راه و شهرسازی  در ساخت و احداث واحدها با تخصیص و تأمین اعتبارات بانک‌ها و آورده‌های مردمی به نتیجه مطلوب که همان تأمین مسکن متقاضیان فاقد مسکن هستند ، برسیم .  

    استاندار یزد هم ضمن قدردانی از تلاشهای ادارات راه و شهرسازی و بنیاد مسکن در اجرای هرچه بهتر این طرح افزود : دستگاه‌های استان به صورت جدی و با بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌های موجود ، مسائل مربوط به طرح اقدام ملّی مسکن را پیگیری کنند تا استانی پیشرو در زمینه اجرای این طرح باشیم .




    مطالب مرتبط

             

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، حامد حاجی گفت : به کمک مردم و انجمن خیرین مسکن ساز موفق شدیم که مسکن احداث کنیم . به همین دلیل خیرین مسکن ساز با مراجعه خود به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    نظرات کاربران