در حال بارگذاری ...
  • تحویل ۳۸ هزار واحد مسکن مهر به متقاضیان در هفته دولت

    کلیه واحدهای باقیمانده مسکونی مهر تا پایان آبان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان از تحویل ۳۸ هزار واحد مسکونی مهر به متقاضیان در هفته دولت خبر داد و گفت : منهای ۱۰۸ هزار واحدی که پرونده های قضایی و مشکلات تعاونی دارند ، ۶۰ هزار واحد از دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد طرح اقدام ملی باقیمانده است که ۳۸ هزار واحد آن هفته دولت و مابقی تا پایان آبان امسال تحویل متقاضیان خواهد شد .

    محمود محمودزاده از افتتاح ۳۸ هزار واحد مسکن مهر خبر داد و گفت : در مجموع از ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد مسکونی مهر از ابتدای اجرای طرح تاکنون منهای ۱۰۸ هزار واحدی که پرونده حقوقی و مشکلات تعاونی دارند ، ۶۰ هزار واحد باقیمانده که ۳۸ هزار واحد آن در هفته دولت به متقاضیان تحویل می‌شود . تکمیل واحدهای مسکونی مهر بخشی از تعهدات دولت و راهکاری برای تعادل بخشی به بازار مسکن است .

    محمودزاده تصریح کرد : کلیه واحدهای باقیمانده مسکونی مهر تا پایان آبان امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می شود . مجموعه قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر ، سازمان ملی زمین و مسکن در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال تلاش هستند تا در کوتاهترین زمان ممکن ، باقیمانده پروژه های مسکن مهر را تحویل دهند و خاتمه این ابرپروژه ، اعلام شود .

    وی یادآور شد : در یکسال و نیم گذشته بیش از ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تحویل شد . ۱۲۴ هزار واحد مسکن مهر هم اکنون آماده سازی است که مسائل خدمات زیربنایی ، آماده سازی و جزئیاتی دارد که با مشارکت سایر وزارتخانه ها و ارگان ها از جمله وزارت نیرو، وزارت نفت، و همکاران استانی دارند به زودی تکمیل و تحویل مردم خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    مسکن کوچک مقیاس سیاست وزارت راه و شهرسازی نیست و این وزارتخانه در دولت سیزدهم در تلاش است تا مسکن در شأن مردم را برای آنها فراهم کند . همچنین مطابق مواد ۲، ۳۳ و ۴۳ قانون اساسی ، تامین مسکن متناسب با نیاز از جمله سیاست های دولت است و نگاه ما به مسکن ، خوابگاه نیست . بلکه نگاه ما به ...

    |

    تمام تلاش مان این است که با تعامل و همگرایی کلیه مسئولان استانی این تعداد واحد مسکونی تعیین تکلیف شده و طرح مسکن مهر در استان به اتمام برسد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، رییس هیأت عامل صندوق ملی مسکن از تکمیل واحدهای نیمه کاره‌ واحدهای مسکن مهر در استان‌ها با استفاده از منابع صندوق ملی ...

    |

    در مسکن مهر صفادشت ملارد از سال ۸۹ تاکنون ۱۲ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است که نزدیک به دو هزار واحد از آنها دچار مشکلاتی است که به خاطر تعاونی ها به وجود آمد .

    |

    کل مساحت اراضی این مجموعه بیش از ۲ هزار هکتار است که در قالب چندین شهرک مسکونی پس از انجام مطالعات طرح جامع عملیات آماده‌سازی آغاز خواهد شد .

    |

    نظرات کاربران