در حال بارگذاری ...
  • تکمیل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر شهر جدید پردیس طی دو سال اخیر

    از هنگام روی کار آمدن مهندس اسلامی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی تا به امروز ما در شهر جدید پردیس موفق به تکمیل و تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم شده‌ایم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس می‌گوید در دو سال اخیر ۲۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و به مردم تحویل شده است ؛ عددی که ۴۴ درصد از واحدهای تکمیل‌شده مسکن مهر این شهر جدید را شامل می‌شود .

    مهدی هدایت نهایی‌شدن وام هزار میلیارد تومانی را گره‌گشاترین اقدام انجام شده برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس در سال جاری خواند و گفت : این وام با کمک وزارت راه و شهرسازی و پیگیری‌‌های قائم‌مقام وزیر در امور مسکن مهر ، نهایی و تاکنون ۲۷۵ میلیارد تومان از آن تسهیلات نیز دریافت شده است .

    او دفاع از ردیف‌های اعتباری مسکن مهر پردیس در قانون بودجه و تعریف اختیاراتی برای استفاده از منابع داخلی شرکت عمران را از دیگر مواردی خواند که به تکمیل پروژه‌های مسکن مهر پردیس کمک کرده است و افزود : اگر این ملاحظات انجام نمی‌شد ، بدون تردید تکمیل پروژه‌های مسکن مهر در پردیس امسال متوقف می‌شد .

    هدایت تعداد واحدهای مسکن مهر تحویل شده به مردم در پردیس را ۴۵ هزار واحد اعلام و عنوان کرد : از هنگام روی کار آمدن مهندس اسلامی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی تا به امروز ما در شهر جدید پردیس موفق به تکمیل و تحویل ۲۰ هزار واحد مسکن مهر به مردم شده‌ایم .

    او خاطرنشان کرد : با احتساب حدود ۱۴ هزار واحد دیگری که تا اواخر مردادماه افتتاح خواهیم کرد ، تعداد واحدهای مسکن مهر تکمیل و تحویل شده در دوره کنونی وزارت راه و شهرسازی به ۳۴ هزار واحد می‌رسد ؛ عددی که با در نظر گرفتن دوره دو ساله تکمیل آن در مقایسه با تعداد واحدهایی که در ده سال گذشته تکمیل شده است ، خود گویای اقدامات انجام شده در این حوزه است .




    مطالب مرتبط

             

    |

             

    |

           

    |

    در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر از سال ۹۰ آغاز شد که حدود ۳۰ هزار واحد آن برای تکمیل و اجرا به دولت سیزدهم محول شد .

    |

    در خصوص مسکن مهر با تمیهداتی که در نظر گرفته‌ایم تلاش خواهیم کرد تا تمامی موارد به شکل اینترنتی برای متقاضیان پیگیری و اطلاع‌رسانی شود .

    |

    نظرات کاربران