در حال بارگذاری ...
  • افزایش سود تسهیلات و جابجایی واحد در انتظار مالکانی که مسکن مهر را تحویل نمی‌گیرند

    به طور میانگین حدود ۱۰ درصد واحدهای مسکن مهر پرند فاقد سکنه است و انتظار می‌رود یا اجرایی شدن قانون مالیات بر واحد‌های مسکونی خالی این وضعیت تغییر کند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند دو ابزار را برای برخورد با مالکان مسکن مهر که واحد خود را تحویل نمی‌گیرند ، معرفی کرد .

    محسن وطن خواهی گفت : حدود دو هزار نفر از مالکان واحدهای مسکن مهر در این شهر جدید از تحویل واحد خود سر باز می‌زنند .

    او علت اینکه این افراد واحد مسکونی خود را تحویل نمیگیرند ، پرهیز از تکمیل آورده و اخذ دفترچه قسط‌ عنوان و اعلام کرد : برای برخورد با این افراد دو رویکرد در پیش گرفته‌ایم .

    وطن‌خواهی در توضیح این رویکردها گفت : جابجایی واحد مسکونی با سایر پروژه‌های نیمه‌تمام و افزایش سود تسهیلات از اقداماتی است که در انتظار این افراد خواهد بود .

    او همچنین گفت : به طور میانگین حدود ۱۰ درصد واحدهای مسکن مهر پرند فاقد سکنه است و انتظار می‌رود یا اجرایی شدن قانون مالیات بر واحد‌های مسکونی خالی این وضعیت تغییر کند .




    مطالب مرتبط

    در بسته افتتاح جدید و در نشستی که با حضور معاون عمرانی استاندار تهران و مدیران عامل دستگاه‌های خدمات‌رسان آب ، برق ، گاز در پرند برگزار شد ، مقرر شده است تا با انجام به موقع اقدامات دستگاه‌های خدمات‌رسان ، حدود ۷۰۰ واحد باقیمانده مسکن مهر تعاونی‌ها و همچنین یکهزار و ۲۰۰ ...

    |

    با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی در خصوص موضوع نصب دوربین روی پروژه‌های نهضت ملی مسکن از سایت های آماده سازی و همچنین سایت‌های اجرایی مسکن حتی مساکن مهر باقیمانده ، نصب دوربین با زاویه دید مناسب در اولویت قرار بگیرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور رییس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و دیگر مسئولان، ۴ هزار و ۳۸۱ واحد مسکونی در استمرار واحدهای نهضت ملی مسکن به بهره ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پرند با اعلام رفع نواقص مترو و تکمیل مسکن مهر آن شهر جدید  ، گفت : مترو و بیش از ۴۳۰۰ واحد مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان تهران در پاسخ به سوالی در خصوص واحد‌های دارای مشکل مسکن مهر در شهر‌های مانند صفادشت که توسط ...

    |

    نظرات کاربران