در حال بارگذاری ...
  • رفع تصرف ۳۵ هزار مترمربع از اراضی ملی استان اردبیل از ابتدای امسال

    شماره تلفن ۱۶۵۶ سامانه ارتباط مردمی با یگان حفاظت به طور شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در مقابله با هرگونه تصرف اراضی دولتی در اراضی تحت پوشش بوده و از همه همشهریان خواستار مشارکت و همکاری در انتقال فوری اخبار و گزارش تصرف اراضی با استفاده از سامانه مذکور را داریم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی اردبیل گفت : از اول سال جاری حدود ۳۵ هزار مترمربع از اراضی تحت‌پوشش استان به ارزش بیش از ۲۵ میلیاردتومان از متصرفان رفع تصرف شده است .

    سرهنگ فرهاد احدی با اعلام این مطلب اظهار داشت : با تلاش شبانه روزی همکاران یگان حفاظت استان از اول سال جاری حدود ۳۵ هزار مترمربع ازاراضی تحت پوشش استان به ارزش بیش از ۲۵ میلیارد تومان از متصرفین رفع تصرف گردید . از اول سال‌جاری طی ۱۵ مرحله ماموریت مهم با انجام هماهنگی های قضایی ، انتظامی و بهره گیری از ظرفیت های سایر دستگاه های دولتی و کلیه نیروهای تحت امر این مقدار از اراضی بیت المال از چنگال زمین خواران خارج و تحویل اداره کل شد .

    احدی پیگیری قاطع و به موقع مقابله با زمین خواران را یکی از اولویت ها و اهداف مهم ماموریت های یگان حفاظت استان اردبیل برشمرد .

    فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی اردبیل گفت : از بدو تشکیل یگان حفاظت (از سال ۹۶) تاکنون بیش از۳۳۰ نفر از متصرفین به اراضی بیت المال که حدود ۴۶۳ هکتار از اراضی دولتی را در سطح استان به انحای مختلف در طول سنوات گذشته (مابین ۵ تا۴۰ سال گذشته) تصرف نموده اند توسط مامورین یگان حفاظت استان شناسایی و ضمن تشکیل پرونده با همکاری معاونت املاک حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل به مراجع دادگستری معرفی و در حال طی مراحل قانونی می باشد .

    وی خاطرنشان کرد : همچنین از بدو تشکیل یگان حفاظت استان حدود ۲۱۱ هکتار از اراضی دولتی به ارزش بیش از۶۹۰ میلیارد تومان از متصرفین رفع تصرف و به راه شهرسازی اردبیل تحویل شده است . شماره تلفن ۱۶۵۶ سامانه ارتباط مردمی با یگان حفاظت به طور شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در مقابله با هرگونه تصرف اراضی دولتی در اراضی تحت پوشش بوده و از همه همشهریان خواستار مشارکت و همکاری در انتقال فوری اخبار و گزارش تصرف اراضی با استفاده از سامانه مذکور را داریم . 




    مطالب مرتبط

    به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موضوع مورد بررسی و پیگرد قضائی قرار می‌گیرد .

    |

    شهروندان قبل از هرگونه اقدام به خرید اراضی در محدوده و حریم شهرهای تابعه ؛ برای اطمینان از ماهیت ملک مورد نظر مراتب را از طریق معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان استعلام کنند ، تا مورد سوء استفاده افراد سود جو و فرصت طلب قرار نگیرند .

    |

    ارزش ریالی این آزادسازی‌ها ۱۵ همت بوده است که امیدواریم با هوشیاری یگان حفاظت از اراضی و واحد حقوقی این موفقیت‌ها در سال ۱۴۰۳ نیز مستمر و مداوم باشد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : یگان حفاظت از اراضی راه و شهرسازی خراسان شمالی در سال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰ هکتار از اراضی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ سرپرست اداره حقوقی و دعاوی اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت : در روزهای اخیر یک قطعه زمین دولتی به مساحت ۴۴۸ متر مربع ...

    |

    نظرات کاربران