در حال بارگذاری ...
  • ارائه خدمات غیرحضوری به مالکان مسکن مهر شهر جدید عالیشهر

    این سامانه با این هدف راه اندازی گردیده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران به حداقل ممکن کاهش یابد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید عالیشهر از انجام تمامی اقدامات مربوط به مسکن مهر عالیشهر به‌ صورت غیرحضوری خبر داد .

    علی مقاتلی گفت : در راستای کاهش مراجعات مالکان مسکن مهر شهر جدید عالیشهر و به منظور پیشگیری و جلوگیری از گسترش شیوع و ابتلای بیماری کرونا ، خدمات مربوط به مسکن مهر عالیشهر از طریق سامانه هوشمند الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید دریافت می شود .

    او اظهار داشت : با رونمایی از سامانه خدمات الکترونیک مسکن مهر شهرهای جدید با حضور حبیب الله طاهرخانى معاون وزیر راه و شهرسازى و مدیرعامل شرکت عمران شهرهاى جدید زین پس ارایه خدمات به شکل الکترونیکی از طریق سامانه هوشمند به آدرس https://emehr.ntdc.ir قابل درسترسی خواهد بود . این سامانه با این هدف راه اندازی گردیده تا مراجعات حضوری مردم به شرکت عمران به حداقل ممکن کاهش یابد .

    مقاتلی عنوان کرد : با توجه به اینکه عمده مراجعات به شرکت عمران ، در خصوص مسکن مهر برای دریافت کارت قسط ، اطلاع از بدهی واحد مسکونی یا درخواست و پیگیری نقل و انتقال واحد و ثبت درخواست و پیگیری خرید عرصه است ، این سامانه راه اندازی شد و تمامی موارد مرتبط با مسکن مهر از این طریق انجام می‌شود .




    مطالب مرتبط

    رسیدگی به محلات بافت ناکارآمد شهری با گونه تاریخی و سکونتگاه‌های غیر رسمی در شوشتر از جمله برنامه‌های بازآفرینی شهری در این شهرستان است . یکی از مشکلات مهم در حوزه تسهیلات بافت فرسوده نداشتن سند مالکیت متقاضیان در بافت ناکارآمد شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با حضور در سایت ۲۳ هکتاری نهضت ملی مسکن ، روند ساخت ۳۳۶ خانه یک طبقه حیاط دار جایگزین مسکن ...

    |

    هم اکنون بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در فرایند ساخت قرار گرفته است که بخشی از آنها تکمیل و تحویل شده و بخشی نیز در مراحل مختلف ساخت قرار دارد . در دولت سیزدهم ۱۰۰ هزار هکتار زمین برای تولید مسکن تامین شده که نیمی از آنها شهری و نیم دیگر روستایی است .

    |

    تلاش کردیم تا هم زمان با جذب منابع و همچنین هزینه کرد منابع صندوق برای نهضت ملی مسکن برای ماه‌های پیش رو پیش‌بینی‌های مستمر داشته باشیم تا دچار محدودیت منابع نشویم .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    نظرات کاربران