در حال بارگذاری ...
  • اتمام عملیات ساختمانی ۹۳ درصد از واحدهای مناطق سیل زده استان لرستان

    تاکنون ۳۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان پرداخت شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان روند بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان را اعلام کرد و از اتمام عملیات ساختمانی ۹۳ درصد واحدها ، خبر داد .

    مسعود رضایی عملکرد ستاد هماهنگی بازسازی مناطق سیل زده استان لرستان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با یادآوری این مطلب که تعداد کل واحدهای خسارت دیده ۳۲ هزار و ۷۵۰ واحد بوده که از این میزان ۱۲ هزار و ۸۱۳ واحد احداثی و ۱۹ هزار و ۹۶۶ واحد تعمیری ارزیابی شدند ، گفت : تعداد ۵۴ هزار و ۸۷ مالک به بانک‌های عامل برای عقد قرارداد و دریافت تسهیلات معرفی شدند که بانک‌های عامل طبق آخرین آمار با ۵۱ هزار و ۸۳۳ نفر که معادل ۹۶ درصد معرفی شده‌ها به بانک هستند ، برای دریافت تسهیلات عقد قرارداد کرده اند .

    رضایی ادامه داد : تاکنون ۳۷۳ میلیارد و ۵۷۸ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل‌زدگان استان پرداخت شده است .

    به گفته وی ، تعمیرات تمامی ۱۹ هزار و ۹۶۶ واحد به اتمام رسیده است . همچنین در خصوص واحدهای احداثی نیز طبق آخرین آمار ، آواربرداری ۱۲ هزار و ۷۳۷ واحد معادل ۹۹ درصد ، پی‌کنی ١٢ هزار و ٧٩٩ واحد معادل ۹۹ درصد ، اجرای فونداسیون ١٢ هزار و ٤۳۹ واحد معادل ٩٧ درصد ، اجرای اسکلت ١٢ هزار و ٢۳۴ واحد معادل ٩٥ درصد ، اجرای سقف ١١ هزار و ٩۶۸ واحد معادل ٩٣ درصد ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ١١ هزار و ٨۷۴ واحد معادل ٩۳ درصد به اتمام رسیده است .

    رضایی همچنین از توزیع ۸۹ هزار و ۴۳۷ تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان استان خبر داد .




    نظرات کاربران