در حال بارگذاری ...
  • اتمام بازسازی و تعمیر ۴۶۰۰ واحد سیل زده استان مرکزی

    تاکنون ۸ هزار و ۲۵۰ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان استان ، توزیع شده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزی روند بازسازى واحدهاى سیل‌زده استان را اعلام کرد و از اتمام بازسازی و تعمیر ۴۶۰۰ واحد سیل زده استان خبر داد .

    محمدرضا رضافرح مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزى عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن استان مرکزى با یادآورى اینکه واحدهای خسارت دیده استان ٦ هزار و ۷۸۵ واحد بود که ۶ هزار و ۲۰۶ واحد آن احداثى و ٥٧٩ واحد آن تعمیراتى ارزیابى شدند ، گفت : تعداد مالکان معرفی شده به بانک‌های عامل ۱۰ هزار و ٤٥ نفر بوده که بانک هاى عامل با ۷ هزار و ۶۰۹ نفر عقد قرارداد کردند .

    رضافرح از اتمام تعمیر ۳۸۴ واحد تعمیراتی خبر داد و روند احداث واحدهاى تخریبى را بدین شرح ، توضیح داد : آواربرداری ۴ هزار و ۲۹۶ واحد ، پی‌کنی ۴ هزار و ۷۴۷ واحد ، اجرای فونداسیون ۴ هزار و ۵۹۱ واحد ، اجرای اسکلت ۴هزار و ۴۰۷ واحد ، اجرای سقف ۴ هزار و ۲۹۶ واحد ، دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۴ هزار و ۲۰۳ واحد .

    وى گفت : تاکنون ۸ هزار و ۲۵۰ تن سیمان رایگان بین سیل زدگان استان ، توزیع شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی از افتتاح ۹۶۰۰ واحد مسکونی در استان خبر داد .

    |

    از ۲۵۰ هزار و ۸۹۲ واحدی که تحویل متقاضیان شد ، ۲۳۵ هزار و ۵۸۰ واحد روستایی و ۱۵ هزار و ۱۳۲ واحد شهری است . همچنین از واحدهای در دست اجرا به تعداد ۴۸۰ هزار و ۱۹۵ واحد، ۲۴۵ هزار و ۹۶۰ واحد روستایی و باقیمانده آنها شهری است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، شورای مسکن شهرستان زبرخان با حضور سرپرست فرمانداری شهرستان زبرخان ، بخشدار مرکزی ، روسای ادارات راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن ...

    |

    با همکاری اداره ثبت‌ اسناد و املاک تاکنون ۲۴۴ هزار و ۳۷۳ جلد سند مالکیت روستایی و ۳۳ هزار و ۴۷۸ جلد سند برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت در آذربایجان شرقی صادر شده‌ است .

    |

    باقیمانده مبلغ در نظر گرفته شده برای تأمین آسانسورهای پروژه‌های مسکن مهر پس از هزینه کرد بخش اول و تأیید انجام کار و بر اساس پیشرفت پروژه پرداخت خواهد شد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موظف به خرید تمام تجهیزات تا پایان تیر ماه امسال شده‌ است .

    |

    نظرات کاربران