در حال بارگذاری ...
  • مقاوم سازی ٢٠٠٠ واحد در طرح مسکن محرومین استان گلستان

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت : ٢٠٠۰ مالک طرح مسکن محرومین جهت ساخت مسکن مقاوم با بانک ها عقد قرارداد کردند .

    مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان گفت : در راستای اجرای طرح تامین ۳۰۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومین استان ، پس از مرحله شناسایی ، با همکاری دهیاران و بخشداران با بنیاد برای همه این عزیزان به صورت رایگان پروانه ساختمانی صادر شد ، برای همه این واحدها بصورت رایگان نقشه های اجرایی تهیه شد ، کلیه استعلامات مربوطه اخذ و تشکیل پرونده متقاضیان در بنیاد انجام و واجدین شرایط به بانک های عامل پرداخت تسهیلات و کمکهای بلاعوض معرفی شدند که با تلاش مدیران و کارکنان بانکهای استان تا کنون ۲۰۰۰ نفر از این عزیزان موفق به عقد قرارداد با بانکها شده اند .

    سید محمد حسینی با بیان اینکه هر یک از این واحدها از ۴۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۵ درصد با بازپرداخت پانزده ساله و ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار هستند ابراز داشت ؛ این طرح با پرداخت کمکهای بلاعوض به سرعت آغاز شد بگونه ای که با تلاش خود مالکان تا کنون ۲۰۰۰ واحد پی کنی ، ۱۷۱۱ واحد اجرای فونداسیون ، ۷۱۰ واحد اجرای ستون،۵۹۰ واحد اجرای سقف و ۲۳۶ واحد دیوارچینی انجام شده است و در دهه فجر به بهره برداری خواهند رسید .




    مطالب مرتبط

    پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

    |

    در قرارگاه جهادی مسکن قرار بود موانع تولید مسکن را برطرف کنیم ، زمان صدور پروانه را کاهش دهیم و ظرفیت های تولید مسکن در تهران را فعال کنیم ، شهرداری تهران از ابتدا قصد تصدی گری در حوزه مسکن را نداشت و به دنبال تسهیل گری بود .

    |

    از ۱۹۰۳۷۳ متقاضی تایید نهایی شده نهضت ملی مسکن تاکنون برای ۱۱۹۶۰۲ متقاضی افتتاح حساب انجام شده و به پروژه های مسکن تهران متصل شده اند که شامل پروژه های اداره کل راه و شهرسازی ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شهرهای جدید پرند و پردیس می‌شود .

    |

    در سال ١۴٠٣ ، پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکونی احداثی در قالب صنعتی‌سازی ، ساختمان‌های سبز و واحدهای احداثی با استفاده از مصادیق کاهش مصرف انرژی در اولویت قرار دارد و مشوق‌هایی در این زمینه در نظر گرفته شده است .

    |

    ساخت پروژه ۱۵۰ واحدی انبوه ساز توسط انجمن خیرین مسکن ساز مهدیشهر از دیگر اقدامات در راستای تامین مسکن در این شهرستان است .

    |

    نظرات کاربران