در حال بارگذاری ...
  • تشریح آخرین روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان خوزستان

    از ۳۳ هزار و ۹۱۱ نفر معرفی شده به بانک ها برای دریافت تسهیلات ، بانک‌ها با ۳۲ هزار و ۳۷۴ نفر برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با اعلام پرداخت ۲۱۳ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان استان ، آخرین روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده استان را اعلام کرد .

    مسعود انصاریان روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل‌زده استان را اعلام کرد .

    مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با یادآوری این مطلب که تعداد کل واحدهای خسارت‌دیده سیل خوزستان ۲۵ هزار و ۸۲۹ واحد بوده که ۵ هزار و ۵۵۹ واحد آن احداثی و ۲۰ هزار و ۲۷۰ واحد آن تعمیری شناسایی شدند از معرفی ۳۳ هزار و ۹۱۱ نفر به بانک با احتساب معیشتی‌ها به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات خبر داد .

    انصاریان گفت : از ۳۳ هزار و ۹۱۱ نفر معرفی شده به بانک ها برای دریافت تسهیلات ، بانک‌ها با ۳۲ هزار و ۳۷۴ نفر برای پرداخت تسهیلات قرارداد منعقد کردند . بر اساس آخرین آمار ۲۱۳ میلیارد و ۹۴۱ میلیون تومان کمک بلاعوض به مالکان واحدهای خسارت دیده استان ، پرداخت شده است .

    وی با اعلام اینکه تعمیرات ۱۹ هزار و ۵۶۴ واحد تاکنون به اتمام رسیده است ، روند بازسازی واحدهای احداثی را به شرح زیر اعلام کرد : آواربرداری ۳ هزار و ۵۲۵ واحد ، پی‌کنی ، ۵ هزار و ۴۹۲ واحد، اجرای فوندانسیون ۵ هزار و ۳۳۸ واحد ، اجرای اسکلت هزار و ۲۴۷ واحد ، اجرای سقف ۵ هزار و ۲۶ واحد و دیوارچینی ۵ هزار و ۱۹۹ واحد .

    انصاریان همچنین از توزیع ۸ هزار و ۹۱۹ تن میلگرد و ۵۴ هزار و ۴۳۵ تن سیمان رایگان بین سیل‌زدگان استان خبر داد .




    نظرات کاربران