در حال بارگذاری ...
  • آزادسازی دو هکتار از اراضی ملی در پلاک موسوم به شهرک الهیه در شهرستان دماوند

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه شهرسازی استان تهران از آزادسازی ۲ هکتار از اراضی ملی با ارزش در پلاک موسوم به شهرک الهیه در شهرستان دماوند خبر داد .

    خلیل محبت‌خواه با اعلام این خبر اظهار داشت : اراضی دارای سند مالکیت پلاک ۳۳۵۷ فرعی از ۷۱ اصلی دماوند به میزان تقریبی دو هکتار و ارزش ۱۲۰۰ میلیارد ریال آزادسازی شد که این عملیات با همکاری این اداره کل و یگان حفاظت اراضی شرق و در تعامل با دستگاه‌های انتظامی و قضایی انجام گرفته است . عملیات تخریب و رفع تصرف‌ها همراه با تجمع اعتراضی متصرفین بود که در محل اداره راه و شهرسازی دماوند اعتراضاتی داشتند که با رعایت احترام معترضان از حقوق دولت در راستای صیانت از بیت المال دفاع شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران همچنین از آمادگی نیروهای یگان حفاظت اراضی این اداره و فراخوان تعدادی از نیروها و فرماندهان به منطقه کن در شهر تهران در سریع‌ترین زمان ممکن بر اساس تدابیر ابلاغی از سوی پلیس پیشگیری ناجا در قالب طرح احضار و سنجش و آمادگی نیروها خبر داد .




    مطالب مرتبط

    به منظور جلوگیری از تصرف اراضی ملی و دولتی در سطح استان اصفهان ، همواره اجرای اقدامات پیشگیرانه در اولویت قرار دارد که براین اساس امسال جهت اطلاع‌رسانی با نصب ۴۱ تابلو ، علائم هشدار دهنده و دیوار نویسی ، هشدارهای لازم اعلام شده تا مردم عزیز استان بدانند کدام اراضی مربوط به ...

    |

    مردم عزیز استان اصفهان در صورت مشاهده موارد مشکوک تعرض و یا تصرف به اراضی ملی و دولتی می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز (۲۴ ساعته) با ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۴۱۷۳۵ موضوع را گزارش کنند تا عوامل یگان حفاظت اراضی استان در سریع‌ترین زمان ممکن اقدامات لازم را انجام دهند .

    |

    تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی هم در سطح ادارات شهرستان‌ها و هم در ستاد اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان به‌صورت مستمر عرصه‌های دولتی را مورد رصد و پایش قرار می‌دهند و به محض مشاهده هرگونه تخلف بر روی اراضی ملی با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد .

    |

    امسال ۲۵ مورد اخطاریه در سطح استان صادر و به متخلفین ابلاغ شد ، همچنین در جهت تشکیل پرونده‌های قضایی کیفری در راستای جرایم مشهود نیز پرونده قضایی برای زمین خواران و متصرفین اراضی تشکیل شده است .

    |

    عوامل یگان حفاظت اراضی استان با قاطعیت تمام ، مقابل افراد سودجو و فرصت‌طلب ایستاده و دست متجاوزان به اموال عمومی و بیت‌المال را کوتاه می‌کنند و همچنین به صورت مستمر و شبانه‌روزی ، تحرکات احتمالی در اراضی دولتی و ملی استان را رصد کرده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف ، موضوع را ...

    |

    نظرات کاربران