در حال بارگذاری ...
  • انتصاب مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان وزارت راه و شهرسازی

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در حکمی مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان این وزارتخانه را منصوب کرد .

    محمد اسلامی در حکمی علی‌محمد عبدی قهرودی را به عنوان مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان این وزارتخانه منصوب کرد .

    در متن این حکم آمده است :

    نظر به تعهد ، دانش و تجارب ارزشمند جنابعالی و پیشنهاد معاونت مسکن و ساختمان ، به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر توسعه مهندسی ساختمان منصوب می شوید . شایسته است در انجام مأموریت محول شده ، موارد ذیل را مورد توجه ویژه قرار دهید :

    - فعالیت مستمر و جدی در اجرای مفاد قانون مهندسی و کنترل ساختمان و آئین‌نامه‌های مربوط به آن .

    - نظارت بر تشکیل و جلب مشارکت تشکل‌های فنی و حرفه‌ای و همچنین نظارت بر تشکیل ارکان سازمان‌های نظام مهندسی و نظام کاردانی ساختمان .

    - تلاش در راستای توسعه مهندسی و تأمین حقوق شهروندی در چارچوب وظایف آن دفتر .

    - تلاش در جهت شفاف‌سازی حداکثری در فرآیندها و ساختارهای مربتط با هدف اعتمادآفرینی بیشتر و ارتقاء میزان مشارکت عمومی جامعه مهندسی ساختمان .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی با صدور حکمی ، مسعود بیات منش را به عنوان معاون مسکن و ساختمان خود منصوب کرد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت : تلاش می‌کنیم تا از تمام ظرفیت وزارتخانه برای کاهش قیمت تمام شده پروژه های نهضت ملی ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان با تاکید بر اینکه اولویت دولت چهاردهم تامین مسکن اقشار نیازمند و کم درآمد جامعه است ، از ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست معاونت مسکن و ساختمان در حکمی سعید شاهین فر را به عنوان سرپرست دفتر طرح‌ریزی و پایش طرح‌های مسکن وزارت راه و ...

    |

    در این دولت ، با مطالبه گری بنیاد شهید و همراهی وزارت راه و شهرسازی ، به دنبال آن هستیم که قانون را اجرا کنیم و از خانواده شهدا و فرزندان شهدا و تمامی ایثارگران می‌خواهم که مطالبه گر باشند تا برنامه ها و اقدامات لازم بهتر و سریع‌تر به مرحله اجرا برسد .

    |

    نظرات کاربران