در حال بارگذاری ...
  • فروش اقساطی ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در شهر جدید پردیس

    ماه گذشته برای نخستین‌‌‌بار در پردیس موفق به فروش اقساطی دو هزار واحد شدیم و با تدابیر انجام شده در ماه جاری نیز به این رکورد خواهیم رسید .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از فروش اقساطی ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در این شهر جدید خبر داد و گفت : تاکنون ۴۵ هزار واحد نیز افتتاح شده است .

    مهدی هدایت روز چهارشنبه ۲۶ شهریورماه در جریان بازدید مهرآبادی ، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر از این شهر جدید به ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پروژه‌های مسکن مهر پردیس پرداخت و با اشاره به آماده افتتاح بودن ۱۳ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن مهر گفت : تحویل این واحدها از هفته گذشته آغاز شده است . تلاش می‌کنیم روزانه یک تا دو بلوک ساختمانی را به متقاضیان تحویل دهیم و به موازات آن نیز پیگیر تکمیل نواقص سایر واحدها هستیم .

    او با بیان اینکه خوشبختانه برخی از مشکلات واحدهای مسکن مهر پردیس ، نظیر انشعابات آب ، برق و گاز ، مرتفع شده است ، افزود : تعداد دو هزار و ۹۵۰ واحد از فاز ۱۱ ، دو هزار و ۵۰۰ واحد از هشت ، دو هزار واحد از فاز پنج و ۱۵۰ واحد از فاز ۹ قدیم ، استعداد افتتاح در آبان‌ماه را دارند .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین از دریافت مبلغ ۲۸۰ میلیارد تومان از تسهیلات هزار میلیارد تومانی بانک مسکن برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر این شهر جدید خبر داد و گفت : مسئولان این بانک ، قول پرداخت ۱۲۰ میلیارد تومان دیگر را در هفته آینده به ما داده‌اند .

    او با اشاره به اینکه تاکنون ۷۰۰ میلیارد تومان از محل منابع داخلی شرکت عمران شهر جدید پردیس برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر هزینه کرده‌ایم ، عنوان کرد : تا به امروز بالغ بر هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان کار عمرانی در پردیس انجام داده‌ایم که این میزان به جز پروژه‌های مشارکتی است که در پردیس دنبال می‌کنیم .

    هدایت گفت : ماه گذشته برای نخستین‌‌‌بار در پردیس موفق به فروش اقساطی دو هزار واحد شدیم و با تدابیر انجام شده در ماه جاری نیز به این رکورد خواهیم رسید . در این رابطه جلسات مستمری را با بانک مسکن برگزار کرده‌ایم تا کل فرآیند فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در پردیس به صورت سیستمی انجام شود . به این منظور تمام زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و اگر بتوانیم آن را عملی کنیم ، قطعا به رکورد فروش اقساطی چهار هزار واحد در طول یک‌‌ماه نیز دست خواهیم یافت .

    او با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در پردیس به فروش اقساطی رسیده و ۴۵ هزار واحد افتتاح شده است ، گفت : تا پایان آبان‌ماه جاری نیز ۲۱ هزار واحد دیگر افتتاح می‌شود . به این ترتیب به‌جز حدود پنج هزار واحد مسکن مهری که ساخت آن امسال آغاز شده است و سال آینده به پایان خواهد رسید ، مابقی واحدهای مسکن مهر در سال جاری تکمیل خواهند شد .




    مطالب مرتبط

    با تأکید وزیر راه و شهرسازی و تلاش‌هایی که در شهرهای جدید در حال انجام است ، تمامی واحدهای باقیمانده مسکن مهر پردیس قبل از اتمام دولت سیزدهم ، تکمیل و تحویل متقاضیان خواهد شد . در خردادماه حدود ۳ هزار واحد مسکن مهر در پردیس تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود .

    |

             

    |

             

    |

           

    |

    در شهر جدید پردیس ۸۴ هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر از سال ۹۰ آغاز شد که حدود ۳۰ هزار واحد آن برای تکمیل و اجرا به دولت سیزدهم محول شد .

    |

    نظرات کاربران