در حال بارگذاری ...
  • معرفی ۱۲۰ هزار نفر متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن به بانک‌ها

    مقرر شد تا در کنار بانک مسکن ، سایر بانک ها با تمامی قدرت خود در حوزه مسئولیتی بخش مسکن کمک دهنده باشند و تعداد بیشتری از متقاضیان برای اخذ تسهیلات مسکن ، پوشش داده شوند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی از آمادگی بانک ها برای پرداخت تسهیلات به بخش مسکن خبر داد و گفت : بر اساس آخرین آمار ۱۲۰ هزار متقاضی برای دریافت وام ودیعه مسکن به بانک ها معرفی شدند که تاکنون تسهیلات به ۱۲ هزار متقاضی پرداخت شده است .

    محمد اسلامی در خصوص جلسه ای که با بانک ها برای تسریع در پرداخت وام ودیعه مسکن ۲۶ شهریور در ساختمان دادمان برگزار شد ، گفت : در جلسه با بانک‌ها مقرر شد تا بانک‌ها در پرداخت وام ودیعه مسکن و همچنین ارایه تسهیلات به طرح اقدام ملی مسکن ، تسریع داشته باشند تا مستاجران زودتر بتوانند به ودیعه مورد‌ درخواست خود برسند .

    وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص ضمانت های وام ودیعه مسکن اعلام کرد : در جلسه با بانک ها ، مقرر شد تا مطابق مصوبه ستاد ملی کرونا عمل شود . بدین معنا که برای وام های ۱۵ میلیون تومان بدون ضامن غیر و تنها با ضمانت خود شخص وام گیرنده ، تسهیلات وام مسکن پرداخت شود و برای وام های ۳۰ و ۵۰ میلیون تومانی با یک ضامن ، پرداخت تسهیلات انجام شود .  

    اسلامی توضیح داد : با توجه به مشارکت بانک‌ها در تامین منابع تسهیلاتی طرح اقدام ملی ، مقرر شد جلساتی اختصاصی با هریک از بانک‌ها برگزار شود و در خصوص چگونگی تخصیص منابع و چگونگی پرداخت ، نتیجه ای واحد اتخاذ شود . همچنین مقرر شد تا در کنار بانک مسکن ، سایر بانک ها با تمامی قدرت خود در حوزه مسئولیتی بخش مسکن کمک دهنده باشند و تعداد بیشتری از متقاضیان برای اخذ تسهیلات مسکن ، پوشش داده شوند .

    وی در خصوص آخرین آمار از وام ودیعه مسکن ، گفت : تا امروز بیش از ۱۲۰ هزار نفر به کارتابل بانک معرفی شدند که از این تعداد حدود ۲۱ هزار نفر تشکیل پرونده انجام شده و نزدیک به ۱۲ هزار تسهیلات پرداخت شده است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در جلسه قرارگاه مسکن از تعداد بیش از ۴۱۸ هزار واحدهای مسکونی روستایی در حال ساخت و اتمام یافته روستایی در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، اعضای کارگروه ساماندهی تسهیل گران نظام ساخت و نیروهای جهادی دارای تشکل در جلسه‌ای بر ضرورت استفاده حداکثری از حلقه‌های ...

    |

    امید داریم با حضور آقای محمودزاده پیشرفت قابل توجهی را در مأموریت شرکت در اتمام پروژه های مسکن مهر و نهضت ملی و همچنین خدمات روبنایی و زیربنایی به نحو مطلوبی شاهد باشیم .

    |

    خوشبختانه بانک مسکن در استان خوزستان همکاری و تعامل بسیار خوبی را در بحث اجرای طرح های ساخت مسکن و ارائه تسهیلات به طرح نهضت ملی مسکن در استان دارند . در این جلسه همچنین موارد مربوط به رفع مشکل برخی پروژه های مسکن مهر در برخی از شهرستانها مطرح و برای رفع مشکلات تصمیم گیری شد .

    |

    یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری ، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد . یکی از اصلی ترین تسهیلات در بخش مسکن تامین زمین است که بخش عمده ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در ...

    |

    نظرات کاربران