در حال بارگذاری ...
  • آماده‌ باش ۱۰۰ درصدی یگان حفاظت سازمان ملی و زمین و مسکن در ایام ویژه سال

    حضور همکاران یگان حفاظت در جای جای ایران می‌تواند بخشی از دغدغه‌های دولت و نظام را کاهش دهد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون وزیر راه و شهرسازی از آماده باش ۱۰۰ درصدی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در ایام ویژه سال خبر داد و تاکید کرد : مردم از طریق تلفن ۱۶۵۶ می‌توانند گزارش دست‌درازی به زمین‌های دولتی را گزارش کنند که در کوتاهترین زمان ممکن ، رسیدگی می‌شود .

    علی نبیان در خصوص برنامه‌های یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن ، گفت : با تایید مقام معظم رهبری بخشی از دغدغه‌ها در خصوص حفاظت از اراضی ملی و دولتی کاهش یافت . با نظارت و پایش همکاران یگان حفاظت ، شبانه‌روزی از دخل و تصرف در اراضی دولتی جلوگیری می‌کنند .

    مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن تصریح کرد : حضور همکاران یگان حفاظت در جای جای ایران می‌تواند بخشی از دغدغه‌های دولت و نظام را کاهش دهد . در سال گذشته تلفن ۱۶۵۶ راه‌اندازی شد که مردم می‌توانند با تماس تلفنی ، دست‌درازی‌هایی که در انفال ، محدوده قانونی شهر و زمین‌های حریم شهری وجود دارد را گزارش دهند و نهایتا همکاران یگان حفاظت با حضور به موقع از دست‌اندازی به اراضی دولتی جلوگیری می‌کنند .

    نبیان افزود : با ابلاغی که سال گذشته به تمامی همکاران یگان‌های حفاظت انجام شد ، یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در تهران و تمامی استان های کشور به شکل ۱۰۰ درصدی در آماده باش هستند و در ایام خاص ، اراضی دولتی و ملی ، رصد و پایش می‌شوند . هر روزه شاهد ، دست‌درازی به انفال هستیم که یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن عموما در نقطه صفر با دست درازی‌ها به اراضی دولتی ، برخورد می‌کنند .




    مطالب مرتبط

    شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف و زمین خواری با شماره تلفن ثابت به شماره ۰۵۱۳۷۶۵۰۱۷۹ و سامانه تلفن گویای ۴ رقمی ۱۶۵۶ تماس بگیرند و هرگونه دخل و تصرف و یا تعرض و دخالت در اراضی ملی و دولتی را به یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان‌رضوی اعلام کنند .

    |

    صیانت از اراضی ملی و دولتی و پیشگیری از تصرف آنها خارج از ساعات اداری و در ایام تعطیل به صورت مستمر انجام می شود .

    |

    در حال حاضر میزان اراضی در حال آماده‌سازی برای طرح‌های مسکن بیش از ۳۷ هزار هکتار زمین معادل بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار واحد است که تأمین این میزان زمین در سازمان ملی زمین و مسکن بی‌سابقه بوده است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، نخستین نشست کارگروه مشارکت و انبوه‌سازی با هدف مشارکت مردم در تولید انبوه مسکن و آسیب‌شناسی مدل‌های گذشته مشارکت ، ...

    |

    رویکرد یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن پیشگیری از وقوع تعرض به اراضی دولتی است که در همین راستا و با اقدامات پیشگیرانه در اسفند ماه هیچ تعرضی در استان‌های البرز ، چهارمحال و بختیاری ، زنجان ، قم و گیلان رخ نداده است .

    |

    نظرات کاربران