در حال بارگذاری ...
  • ثبت‌نام ۸۸۰۰ نفر در استان قم برای دریافت وام ودیعه مسکن

    با توجه به اینکه در مرحله دوم ، تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آن‌ها فرصت ثبت مدارک داده شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از ثبت‌نام ۸۸۰۰ نفر در این استان برای دریافت وام ودیعه مسکن خبر داد .

    حسن صبوری اظهار داشت : هشت هزار و ۸۵۸ نفر در استان قم متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن بودند که از این مقدار تا پایان شهریورماه تعداد ۳۴۹ نفر واجد شرایط و پذیرش این وام شدند و مابقی درخواست‌ها در حال بررسی هستند . ثبت‌‌نام اولیه این طرح از ۴ تا ۹ مرداد انجام شد و پس از آن ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضی مهلت داده شد که نسبت به بارگذاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند .

    صبوری افزود : با توجه به اینکه در مرحله دوم ، تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آن‌ها فرصت ثبت مدارک داده شد . بانک‌های عامل مانند ملی ، صادرات ، سپه ، تجارت ، ملت و ... در استان جزو بانک‌هایی هستند که متقاضیان انتخاب کرده‌اند و وام خود را از این بانک‌ها دریافت می کنند .

    به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از میان واجدین شرایط ، تعداد ۲۴ زن خودپرست پذیرش شده‌‌اند . تسهیلات مذکور با نرخ سود ۱۳ درصد و با سررسید یک ساله به مستاجرین واجد شرایط پرداخت می‌شود .




    مطالب مرتبط

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    قرار است وام ودیعه مسکن متقاضیان ساکن کلان‌شهرها از ۷۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در شهرهای کوچک نیز از ۴۰۰ میلیون ریال به یک میلیارد ریال افزایش پیدا کند .

    |

    میزان تسهیلات ودیعه مسکن برای متقاضیان واجد شرایط در استان زنجان به حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت پنج ساله افزایش یافت و مستاجرینی که از تسهیلات ودیعه مسکن تاکنون استفاده نکردند در اولویت برای دریافت تسهیلات بانکی مذکور هستند .

    |

    در حال حاضر میزان این وام در تهران ۲۰۰ میلیون و در شهرهای استان ۱۵۰ میلیون تومان است و بازپرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومان ماهانه ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار تومان و وام ۱۵۰ میلیونی ۴ میلیون و ۲۲۸ هزار تومان است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، دبیر قرارگاه مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان قم از احداث ۲۸ هزار واحد مسکونی در سایت ۵۶۰ هکتاری این استان خبر داد . ...

    |

    نظرات کاربران