در حال بارگذاری ...
  • انعقاد تفاهمنامه همکاری میان شرکت بازآفرینی شهری ایران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

    بر اساس این تفاهمنامه ، کلیه متقاضیان واحدهای مسکونی مورد این تفاهم‌نامه از طریق شرکت بازآفرینی شهری ایران و سامانه طرح اقدام ملی مسکن به کارگزار معرفی خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، آیین امضای تفاهمنامه ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی میان شرکت بازآفرینی شهری ایران و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد .

    مهدی عبوری ، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران و علی‌‌اکبر محرابیان ، رئیس هیات‌مدیره شرکت توسعه‌‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ، روز یکشنبه ، سی‌ام تیرماه با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای بر ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی توافق کردند .

    موضوع این تفاهمنامه ، احداث ۵۰ هزار واحد مسکونی برای گروه‌های کم‌‌درآمد است که بر اساس آن شرکت بازآفرینی شهری ایران در اجرای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن مصوب ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۷و آیین‌‌نامه اجرایی آن نسبت‌‌به در اختیار قرار دادن اراضی در اختیار خود به شرکت توسعه‌‌‌گران عمران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) به‌عنوان کارگزار اقدام می‌کند .

    همچنین بر اساس این تفاهمنامه ، کلیه متقاضیان واحدهای مسکونی مورد این تفاهم‌نامه از طریق شرکت بازآفرینی شهری ایران و سامانه طرح اقدام ملی مسکن به کارگزار معرفی خواهد شد .

    این مراسم در حضور محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی و جمعی از معاونان وی در ستاد مرکزی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد .




    مطالب مرتبط

    به فضل الهی در سالی که رو به پایان است با همکاری شهرداری‌ها و همت شهرداران اقدامات ارزشمندی در محلات هدف بازآفرینی و به ویژه در عرصه نوسازی مسکن و کاهش سقف‌های لرزان و ناپایدار صورت پذیرفت و آمار صدور پروانه به بالاترین رکورد ده سال اخیر رسید .

    |

    سامانه خودنویس در وزارت راه و شهرسازی سامانه‌ای است که مدت ها شروع به کار کرده است و سامانه قراردادهای اجاره است که به صورت رایگان موجر و مستاجر می‌توانند قراردادهایی را بین هم تنظیم و شاهدان امضا کنند و اینکار بدون پرداخت هزینه است و این قراردادها در شوراهای حل اختلاف دارای ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، وزیر راه و شهرسازی در پیامی به مناسبت بیستمین سالگرد زلزله بم در رویداد تقدیر از اقدامات بازآفرینی شهری در شهرستان بم ،‌ ...

    |

    تفاهم‌نامه نوسازی مردمی مسکن در محدوده و محلات هدف بازآفرینی شهری در شهرهای قائم‌شهر به تعداد ۳۲۴۰ واحد ، ساری ۴۶۰۱ واحد ، آمل ۳۵۰۷ واحد ، بهشهر ۲۰۰۱ واحد ، بابلسر ۱۵۹۰ واحد ، نکا ۷۱۳ واحد، فریدون‌کنار ۳۱۱ واحد مبادله شد . سهمیه استان مازندران برای نوسازی بافت فرسوده در ...

    |

    بسته تشویقی شهرسازی برای نوسازی واحدهای مسکونی بافت‌های فرسوده در ۵۲۹ شهر اجرا شده است که اجرای این طرح ۸۲ درصد سطح بافت‌های ناکارآمد و یک چهارم مساحت کشور را پوشش می‌دهد . همچنین ۲۴۴ شهر بسته تشویقی بومی خود را تدوین کرده‌اند و این بسته‌ها در این شهرها در حال اجراست .

    |

    نظرات کاربران