در حال بارگذاری ...
  • تکمیل و پایان پرونده مسکن مهر پیشوا تا ۲ ماه آینده

    این پروژه در مراحل پایانی است و برخی از کارهای ساختمانی تکمیلی ، انشعابات و محوطه سازی آن در دست انجام است که پیش از این به دلیل برخی مسائل مالی و حقوقی تعطیل شده بود .

    به گزارش پرتال حمل و نقل ، معاونت مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران از تکمیل و پایان پرونده مسکن مهر پیشوا تا ۲ ماه آینده خبر داد .

    یاسر لک با اشاره به آخرین وضعیت پرونده مسکن مهر پیشوا اظهار داشت : در این خصوص با اتمام مراحل پایانی دو پروژه ، پرونده ۴۸۰ واحدی مسکن مهر پیشوا تا دو ماه آینده بسته خواهد شد و به زودی واحدها به متقاضیان تحویل داده می‌شود .

    وی افزود : این پروژه در مراحل پایانی است و برخی از کارهای ساختمانی تکمیلی ، انشعابات و محوطه سازی آن در دست انجام است که پیش از این به دلیل برخی مسائل مالی و حقوقی تعطیل شده بود . در این زمینه با پیگیری مجدد و رفع موانع بار دیگر فعال و تا دو ماه آینده ۱۸۰ واحد باقیمانده آن تکمیل و به متقاضیان تحویل داده خواهد شد .

    وی ادامه داد : همچنین پروژه نیمه تمام و متوقف ۷۵۲ واحدی مسکن مهر پیشوا نیز با توافق انجام گرفته با مجموعه‌های وزارت دفاع و کمیته امداد به اعضای این دو ارگان واگذار شده تا تکمیل و آماده بهره برداری شوند . به این شکل با اتمام این دو پروژه ، پرونده مسکن مهر پیشوا بسته خواهد شد .

     




    مطالب مرتبط

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران