در حال بارگذاری ...
  • تاکید بر تکمیل عملیات اجرایی مسکن مهر شهر جدید هشتگرد تا پایان آبان ماه

    اقدامات خوبی در شهر جدید هشتگرد انجام گرفته و فضای مناسبی برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده ایجاد شده است ؛ بنابراین باید با برنامه‌ریزی منسجم و کار شبانه‌روزی ، عملیات اجرایی واحدهای باقی‌مانده را در موعد مقرر به اتمام برسانیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر در جریان بازدید از شهر جدید هشتگرد بر اتمام عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر این شهر جدید تا پایان آبان‌ماه تاکید کرد .

    احمد اصغری‌ مهرآبادی ، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور مسکن مهر ، ضمن بازدید از پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید هشتگرد در نشستی با مسوولان این شهر جدید به بررسی‌ گزارش پیشرفت این پروژه‌ها پرداخت .

    مهرآبادی در این نشست با تبریک فرارسیدن هفته دفاع مقدس با تاکید بر اتمام عملیات اجرایی واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر تا پایان آبان‌ماه جاری و بسته‌شدن پرونده مسکن مهر تا پایان سال جاری در سراسر کشور گفت : اقدامات خوبی در شهر جدید هشتگرد انجام گرفته و فضای مناسبی برای تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده ایجاد شده است ؛ بنابراین باید با برنامه‌ریزی منسجم و کار شبانه‌روزی ، عملیات اجرایی واحدهای باقی‌مانده را در موعد مقرر به اتمام برسانیم .

    او با اشاره به اینکه  امکانات زیربنایی مانند آب ، برق ، گاز و دیگر ملزومات مسکن مهر باید تا پایان سال جاری تامین و این واحدها با خدمات کامل به مردم واگذار شود ، افزود : در مجموع هزار و ۹۲۱ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد نیمه‌‌تمام و در مرحله نازک‌‌کاری قرار دارد که باید به سرعت تکمیل شوند .

    مهرآبادی از تلاش‌های شرکت مادر تخصصی شهرهای جدید کشور و شرکت عمران شهر جدید هشتگرد برای تکمیل خدمات روبنایی ، قدردانی و ابراز امیدواری کرد ، مسوولان این شهر جدید پس از بسته شدن پروژ‌ه‌های مسکن مهر ، تلاش و انرژی خود را برای تکمیل و پیشبرد مسکن اقدام ملی به‌کار گیرند .

    مسعود حق‌لطفی ، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد نیز در بخشی از این بازدید به ارائه گزارشی از روند پیشرفت پروژه‌های باقی‌مانده پرداخت و گفت : احداث چهار سالن ورزشی ، چهار پارک ، سه مدرسه و یک ایستگاه آتش‌نشانی مجهز به هشت خودروی آتش‌نشانی ، برای هشتگرد پیش‌‌بینی شده است و به‌زودی عملیاتی خواهد شد .

    او همچنین از انعقاد تفاهم‌‌نامه سه‌‌جانبه میان ، شرکت عمران ، استانداری و دانشگاه علوم‌‌پزشکی البرز به‌منظور ساخت یک بیمارستان جدید در فاز هفت شهر جدید هشتگرد خبر داد و گفت : طراحی این بیمارستان ۶۴ تختخوابی آغاز شده و عملیات اجرایی آن نیز به‌زودی در زمینی به مساحت دو هکتار شروع می‌شود .

    مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ، همچنین از ساخت هشت پروژه تجاری مشارکتی در سطح این شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: توافقات اولیه با هشت سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در این بخش انجام و هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز به‌عنوان حجم سرمایه گذاری تعیین شده است؛ عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز  پس از عقد تفاهم‌نامه‌ای مشترک در آبان‌ماه آغاز می‌شود .

    او در بخش دیگری از گزارش خود، از انعقاد قرارداد آماده‌‌سازی معابر و شبکه‌های اصلی فازهای چهار و هفت با حجم سرمایه‌گذاری ۱۵۰ میلیارد تومان خبر داد و گفت : امیدواریم با این اقدامات ، شهری با امکانات کامل برای سکونت شهروندان فراهم کنیم .

    نادر عربی ، عضو هیات‌‌‌مدیره شرکت مادرتخصصی عمران شهرهای جدید کشور نیز در جریان این بازدید ، با بیان اینکه ، شرکت عمران شهرهای جدید در چارچوب سیاست‌‌های دولت و دستورات وزیر راه و شهرسازی در تلاش برای تکمیل عملیات اجرایی تمام واحدهای مسکن مهر تا پایان آبان‌ماه سال جاری است ، گفت : در کنار تکمیل واحدها، مسائل مربوط به انشعابات و زیرساخت‌ها را از طریق منابع شرکت عمران و همکاری وزارت نیرو پیگیری می‌کنیم .

    او با اشاره به انجام بازدیدهای هفتگی از شهر جدید هشتگرد افزود : شاهد روند خوبی در اجرای کارها در این شهر جدید هستیم و با توجه به اینکه حجم کار زیاد و منابع محدود است ، انتظار نداریم که تمام مسائل و مشکلات شهر در مدتی کوتاه حل شود ؛ اما امیدواریم بتوانیم تا پایان سال جاری ، چهره شهر با تلاش‌ مسوولان شرکت عمران دگرگون شود .

    محمدرضا توکلی ، دیگر عضو هیات‌‌‌مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید کشور نیز در ارتباط با نارضایتی مردم از تعداد سیر قطار شهری گلشهر-شهرجدید هشتگرد ، گفت : طبق تصمیم‌‌گیری‌های انجام‌‌ شده به‌‌‌زودی تعداد قطارهای این خط به ۱۵ رام افزایش می‌‌‌یابد .

    او همچنین در ارتباط با نرخ بلیت متروی شهر جدید هشتگرد نیز افزود : نرخ بلیت مترو ارتباطی به شرکت مادرتخصصی ندارد و این نرخ به شرکت بهره‌بردار یعنی شهرداری و شورای شهر تهران مرتبط است .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سعید غفوری معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در نشست خبری که با موضوع ارایه گزارشی از عملکرد ...

    |

    بخشی از عملکرد مجموعه وزارت راه و شهرسازی در شرکت عمران شهرهای جدید در دولت سیزدهم در تامین زمین و احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن شامل مشارکت در تهیه ، بررسی و تصویب طرح‌های توسعه شهری ، اخذ مجوزهای لازم ، تکمیل مدارک حقوقی ، تامین زیرساخت‌ها ، تامین خدمات ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، با حضور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ۶ هزار و ۴۴۷ واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مهستان و پردیس افتتاح شد ...

    |

    تعاونی‌ها باید همکاری لازم را برای تکمیل واحدهای باقیمانده انجام دهند تا تکمیل این واحدها که مورد تأکید رئیس‌جمهوری و مطالبه مردمی است ، تسریع یابد .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    نظرات کاربران