در حال بارگذاری ...
  • انجام قرعه کشی ۹۲ واحد مسکونی میان متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهرستان میانه

    پیشبرد طرح مسکن ملی نیازمند استفاده بهینه از زمان و وحدت و همدلی بین گروه هاست .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، طرح اقدام ملی مسکن در میانه چهارشنبه شب با قرعه کشی ۹۲ واحد مسکونی بین متقاضیان شهرستان وارد مرحله اجرایی شد .

    طرح اقدام ملی مسکن شهرستان میانه برای ۲۳ گروه ۴ نفری در ساختمان های ۳ طبقه شامل یک طبقه پارکینگ و دو طبقه مسکونی ۴ واحدی قرعه کشی شد .

    احداث هر واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن با ۴۰۰ میلیون ریال آورده متقاضی و یک میلیارد ریال تسهیلات بانکی ویژه مسکن آغاز می شود .

    معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه در آیین قرعه کشی طرح اقدام ملی مسکن با اشاره به عزم دولت برای پیشبرد این طرح گفت : پیشبرد طرح مسکن ملی نیازمند استفاده بهینه از زمان و وحدت و همدلی بین گروه هاست .

    محمدرضا مشایخی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و از جان گذشتگی مردان غیور اسلام ، دفاع از میهن ، آرمان ها ، باورها و مقاومت و معنویت در دفاع مردان عرصه هشت سال دفاع مقدس را سبب تفاوت این جنگ با سایر جنگ های رخداده در دنیا عنوان کرد و افزود : خدمت گزاری به همنوع در هر قالبی ادامه راه شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و آزادگان است .

    وی همچنین با اشاره به اینکه هر گونه اقدام در جامعه را مدیون و مرهون امنیت حاصل از ایثار و دلاورمردی مردان عرصه دفاع مقدس هستیم ، اجرای طرح ملی مسکن را نیز جزو برنامه هایی دانست که دولت در سایه امنیت و در راستای خدمتگزاری به مردم نیازمند به آن اقدام کرده است .

    مشایخی با تاکید بر اینکه هنوز نتوانسته ایم به ایده آل لازم در تامین مسکن مورد نیاز برای جامعه هدف دست یابیم ، طرح اقدام ملی مسکن را که از سال گذشته آغاز شده است ، کمک به کاهش نیاز جامعه در بخش مسکن برشمرد .

    وی فرصت دو ساله جهت تامین زمین و اجرا در این طرح را مورد اشاره قرار داد و گفت : تسریع در زمان اجرا در کنار تامین زمین رایگان به نفع متقاضیان خواهد بود .

    شهرستان میانه با ۱۹۵ هزار نفر جمعیت در ۱۸۰ کیلومتری جنوب تبریز واقع شده است .




    نظرات کاربران