در حال بارگذاری ...
  • ۱۲۵۰ نفر مشمول دریافت وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی

    از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی تاکنون ۲۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۳۷ نفر در حال تشکیل پرونده در بانک‌ها هستند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی گفت : ۲۷۵۸ نفر در این استان برای دریافت وام ودیعه مسکن ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۱۲۵۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند .

    وحید داعی اعلام کرد : با توجه به رکود برخی کسب و کارها بر اثر شیوع ویروس کرونا برخی مستاجران با مشکل روبرو شدند که دولت مصوبه‌ای مبنی بر پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن به این قشر تصویب کرد . بر اساس این مصوبه رقم دریافت تسهیلات برای تهران ، کلان شهرها و سایر شهرها به ترتیب ۵۰ ، ۳۰ و ۱۵ میلیون تومان در نظر گرفته شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان جنوبی یادآور شد : ثبت‌نام اولیه این طرح از ۴ تا ۹ مرداد انجام شد و پس از آن از ۱۴ تا ۲۰ مرداد به متقاضیان مهلت داده شد که نسبت‌ به بارگزاری مدارک خود به صورت اینترنتی اقدام کنند و با توجه به این که در مرحله دوم تعدادی از متقاضیان نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام نکرده بودند تا ۲۴ شهریور به آنها فرصت ثبت مدارک داده شد .

    وی عنوان کرد : از مشمولان دریافت وام ودیعه مسکن در استان خراسان جنوبی تاکنون ۲۲۷ نفر موفق به دریافت تسهیلات و ۳۷ نفر در حال تشکیل پرونده در بانک‌ها هستند .

    وی با بیان اینکه متقاضیان وام ودیعه مسکن باید فاقد زمین و مسکن و دارای اجاره نامه رسمی باشند افزود : در مرحله اول این طرح به افراد زیر پوشش کمیته امداد و حقوق بگیران تعلق می‌گیرد .




    مطالب مرتبط

    انتظار می‌رود تا در سال جدید تمامی بانک‌ها به‌ویژه بانک سامان در پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن همکاری بیشتری داشته‌ باشند .

    |

    بانک های عامل تاکنون تسهیلات ودیعه مسکن ۴۹۸ هزار و ۸۶۴ متقاضی را پرداخت کرده‌اند و روند پرداخت تسهیلات رشد یافته است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل حوزه وزارتی به تشریح جزئیات هجدهمین نشست شورای عالی مسکن و عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم پرداخت . ...

    |

    بانک های استان مکلف به پرداخت تسهیلات وام ودیعه مسکن با اولویت افراد معرفی شده توسط نهادهای حمایتی هستند .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ،‌ رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه ۱۸ هزار و ۴۱۹ نفر در استان زنجان برای ...

    |

    نظرات کاربران