در حال بارگذاری ...
  • آغاز عملیات اجرایی احداث ۴۹۶۰ واحد مسکن ملی در شهرهای کوچک استان لرستان

    ۴۹۶۰ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با بیان اینکه تاکنون ۴ هزار و ۹۶۰ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند از شروع عملیات اجرایی این طرح در استان خبر داد .

    مسعود رضایی گفت : عملیات اجرایی طرح اقدام ملی مسکن ، روز گذشته اول آبان همزمان در لرستان و سایر استان های کشور با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس آغاز شد . 

    مسعود رضایی با بیان اینکه بنیاد مسکن به نمایندگی از وزارت راه و شهرسازی طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت را اجرا می‌کند ، افزود : ۴۹۶۰ نفر در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده اند . 

    مدیرکل بنیاد مسکن لرستان با اشاره به افتتاح حساب ۴۰۱ نفر از متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان تصریح کرد : ۲۴۳ نفر از این متقاضیان نسبت به تکمیل وجه واریزی خود اقدام کرده که حدود ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان واریز شده است . 

     




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، استاندار سمنان با حضور در دو پروژه ۱۶۰ واحدی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ۱۶۰ واحدی فجر آخرین روند اجرایی پروژه ها و پیشرفت ...

    |

    از ۲۲ هزار و ۵۰۰ متقاضی تایید نهایی شده مسکن حمایتی در استان خوزستان برای ۲۱ هزار نفر پروژه تخصیص داده شده و ۲ هزار و ۶۰۰ متقاضی افتتاح حساب کرده و ۳ هزار و ۵۰۰ متقاضی افتتاح حساب تحت پوشش هم در استان وجود دارند .

    |

    تسهیلات مسکن روستایی از بهمن ماه سال گذشته بعد از طی مراحل اداری اخذ تضامین بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه به ۹ بانک عامل ابلاغ و آغاز شد . اما از اول دی ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی آغاز و در این مدت حدود ۳ ماه بیش از ۲۶۰ هزار نفر به بانک ها برای وام مسکن ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مراسم اهدای کلید واحدهای مسکونی به توانخواهان و مددجویان تحت پوشش بهزیستی لنگرود با حضور مسئولین استانی برگزار شد . ...

    |

    اکنون از ۴۱۸۹ واحد سهم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در طرح نهضت ملی مسکن ، بیش از ۱۱٠٠ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی از ۷۵ تا ۱٠٠ پیشرفت فیزیکی داشته‌اند .

    |

    نظرات کاربران