در حال بارگذاری ...
  • تاثیر تفاهم وزارت خانه‌ها بر رونق احداث مسکن

    شصت و نه هزار مسکن ملی نیز برای واجدان شرایط در نیروهای مسلح ساخته خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت : طبق تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش ، ۳۰ هزار واحد مسکن ملی برای فرهنگیان کلنگ زنی شد .

    پروانه اصلانی در آیین کلنگ زنی دوازده هزار واحد مسکن ملی در شهر جدید هشتگرد با بیان این که انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های اجرایی و وزارت خانه ها در خصوص احداث مسکن ملی باعث رونق احداث مسکن می شود ، گفت : براساس تفاهم نامه منعقد شده بین وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش ، ۳۰ هزار واحد مسکن ملی برای فرهنگیان کلنگ زنی شد .

    او افزود : دو هزار مسکن ملی نیز برای جامعه کارگری درنظر گرفته شده است . شصت و نه هزار مسکن ملی نیز برای واجدان شرایط در نیروهای مسلح ساخته خواهد شد .




    مطالب مرتبط

    پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

    |

    ثبت اطلاعات ملکی خانوارها طبق قانون ، فرصت مناسبی را برای قانون‌گذار فراهم خواهد کرد تا برای سیاست‌گذاری‌های آتی مسکن چشم انداز واقع بینانه ای داشته باشد و همچنین در شناسایی محتکران و دلالان کمک قابل توجهی می‌کند .

    |

    مشاوران املاک یکی از بازیگران اصلی در ساماندهی بازار مسکن هستند و در اجرای این قانون نیز نقش جدی خواهند داشت . مطابق تبصره ۲ ماده ۳ این قانون مشاوران املاک به سامانه سازمان ثبت دسترسی پیدا خواهند کرد و می‌توانند قراردادهای استاندارد را ثبت رسمی و نهایی کنند که این موضوع به ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ابوالفضل نوروزی مشاور وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در نشست خبری عملکرد دولت سیزدهم در حوزه بازار مسکن ...

    |

    بخش مهمی از پیش‌نیازهای موجود در این حوزه را دانشگاه‌ها تامین کرده‌اند و بیش از هزار هکتار زمین از جامعه دانشگاهی تامین شده و بخشی نیز توسط دولت فراهم شده است . در حوزه مسکن دانشگاهی قرار بود ۶۰ هزار نفر از پرسنل و جامعه اساتید دانشگاه‌ها خانه دار شوند که این فاز اول مسکن ...

    |

    نظرات کاربران