در حال بارگذاری ...
  • باززنده سازی بافت فرسوده مسجد سلیمان در دستورکار بنیاد مسکن

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر بازسازی واحدهای مسکونی مسجدسلیمان تاکید کرد و گفت : باززنده سازی بافت فرسوده مسجدسلیمان در دستورکار بنیاد مسکن است .

    عزیز الله مهدیان‌ که در جلسه ستاد بازسازی مسجد سلیمان حضور یافته بود بر انجام کلیه تعهدات بنیاد مسکن تاکید کرد .

    معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت : هنگام وقوع زلزله و سیل با مناطقی روبرو می شویم که امکان بازسازی در آنها وجود ندارد . در این حالت متولیان برای تسریع در کار اقدام به تقسیم بندی فعالیت های بعد از وقوع حادثه می کنند که در این میان وظیفه اصلی بنیاد مسکن ساخت و تعمیر مسکن آسیب دیدگان است .

    مهدیان افزود : در مسجد سلیمان هم موضوع ساخت اماکن آسیب دیده از زلزله مطرح است و هم جابجایی منازلی که در بافت فرسوده و مناطق آلوده به نفت و گاز قرار دارند. همچنین در مسجد سلیمان برخی از واحد ها باید درجاسازی و برخی دیگر جابجا شوند که احیا بافت فرسوده این شهرستان در برنامه کاری بنیاد مسکن کشور است .

    وی توضیح داد : آماده سازی سایت امام رضا ( ع ) به خوبی انجام شده است، ولی برای تسریع در کار نیاز به همکاری همه دستگاههای مرتبط با بنیاد است .

     




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران