در حال بارگذاری ...
  • پرداخت تسهیلات به ۱۲۹۹۷ مالک خسارت‌دیده از سیل استان سیستان و بلوچستان

    طبق آخرین آمار بانک های عامل از تعداد افرادی که به آنها معرفی شدند با ۱۲ هزار و ۹۹۷ نفر عقد قرارداد کردند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن سیستان‌وبلوچستان از معرفی ۲۷ هزار و ۹۸۶ نفر از مالکان خسارت دیده از سیل استان به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات خبر داد و گفت : تاکنون بانک‌های عامل با ۱۲ هزار و ۹۹۷ نفر از مالکان خسارت‌دیده عقد قرارداد کرده‌اند .

    سیدخلیل منبتی آمار عملکرد ستاد بازسازی استان را از سیل دیماه ۹۸ استان ، اعلام کرد و گفت : تعداد کل واحدهای احداثی روستایی و شهری خسارت دیده از سیل استان ۱۶ هزار و ۲۵۰ واحد بوده که ۸ هزار واحد آنها تعمیراتی و ۱۱ هزار واحد معشیتی شناسایی شد .

    مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان از معرفی ۲۷ هزار و ۹۸۶ نفر از مالکان خسارت دیده از سیل استان به بانک ها خبر داد و افزود : طبق آخرین آمار بانک های عامل از تعداد افرادی که به آنها معرفی شدند با ۱۲ هزار و ۹۹۷ نفر عقد قرارداد کردند .

    منبتی میزان کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان استان را ۲۱۱ میلیاردتومان اعلام کرد و روند بازسازی واحدهای مسکونی سیل زده را بدین شرح اعلام کرد : پی‌کنی ۱۳۲۳۸ واحد ، آرماتوربندی ۸۹۷۶ واحد ، اجرای فونداسیون ۷۴۹۴ واحد ، اجرای اسکلت (سیستم سازه‌ای) ۳۸۵۰ واحد ، اجرای سقف ۲۶۸۸ واحد و اتمام در و پنجره ۹۶۰ واحد ، انجام شده است .




    نظرات کاربران