در حال بارگذاری ...
  • ۱۰ آذر ماه ، پایان فرصت تکمیل پرونده و واریز وجه طرح اقدام ملی در استان تهران

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، هشتادودومین جلسه شورای مسکن استان تهران در سالن جلسات استانداری تهران و با حضور شخص استاندار و سایر اعضا برگزار شد .

    خلیل محبت خواه در خصوص برگزاری هشتاد و دومین جلسه شورای مسکن استان تهران که با حضور استاندار برگزار شد ، اظهار داشت : خوشبختانه این جلسه شورای مسکن استان بسیار پرثمر برگزار شد تا جایی که دکتر بندپی استاندار تهران نیز این جلسه را بهترین جلسه شورای مسکن طی سال های اخیر عنوان کرد .

    وی افزود : از مصوبات این جلسه ، تعیین تکلیف نهایی متقاضیان اقدام ملی طبق اعلام استاندار تهران بود که طبق اعلام ایشان تا دهم آذرماه سال جاری باید وضعیت مشخص شود . به این شکل که براساس این تصمیم و اعلام استاندار بعد از تاریخ ذکر شده اگر متقاضیان واریز وجه نداشته باشند و مراحل تکمیل پرونده خودشان را طی نکرده باشند ، دیگر امکان استفاده از این امتیاز برای آن ها در همه پروژه های استان تهران وجود نخواهد داشت .

    وی ادامه داد : همچنین تعیین تکلیف نهایی حقوقی واحدهای باقیمانده مسکن مهر ، تعیین تکلیف متقاضیان شهرهای مختلف شهرستان دماوند در طرح اقدام ملی ، ورود بخش خصوصی به پروژه های نیمه ساخت و در حال اجرا مطابق با ضوابط طرح اقدام ملی تولید مسکن ، تعیین تکلیف اعضای غیرموثر تعاونی های مسکن مهر با محوریت استانداری تهران و همکاری اداره کل تعاون و فرمانداری های استان تهران و برخی موارد دیگر از جمله مواردی بود که د راین جلسه مورد بررسی و تصمیم لازم در مورد آن ها اتخاذ شد .

    محبت خواه با اشاره به اینکه تاکنون ۱۹ پروژه اقدام ملی تولید مسکن دولتی در شهرهای استان تهران تعریف شده است ، گفت : پس از فراخوان های قانونی انجام شده ۱۹ انبوه ساز نیز وارد میدان شده اند که این ظرفیت ایجاد شده بخش خصوصی نیاز به پشتیبانی همه نهادهای مرجع ، بالاخص شورای مسکن دارد که خوشبختانه استاندار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در این خصوص بسترسازی های خوبی ایجاد کرده اند . امیدواریم با ادامه این روند سرعت اجرای طرح های اقدام ملی و افتتاح مسکن مهر در شهرهای جدید پرند و پردیس افزایش پیدا کند .




    مطالب مرتبط

    در مسکن مهر صفادشت ملارد از سال ۸۹ تاکنون ۱۲ هزار واحد تحویل متقاضیان شده است که نزدیک به دو هزار واحد از آنها دچار مشکلاتی است که به خاطر تعاونی ها به وجود آمد .

    |

    بر اساس دستورات مقام عالی وزارت راه و شهرسازی و اهتمام جدی اداره راه و شهرسازی شهرستان اسکو نسبت به تکمیل واحدها و رفع نواقص مجتمع‌ها ، مقرر گردید که این امر با همکاری وزارت ، سازمان ملی زمین و مسکن ، صندوق ملی مسکن و شرکت‌های تعاونی مسکن مهر انجام گیرد .

    |

    یکی از آورده‌های اصلی دولت در طرح نهضت ملی مسکن ، موضوع زمین است و در بسیاری از مناطق شهری ، به طور میانگین ۵۰ درصد قیمت واحد مسکونی را زمین به خود اختصاص می‌دهد . یکی از اصلی ترین تسهیلات در بخش مسکن تامین زمین است که بخش عمده ای از این اراضی به شکل رایگان و اجاره ۹۹ ساله در ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهر جدید مهستان ضمن تاکید بر تکمیل پرونده مسکن مهر از افتتاح ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از اجرای ۲۶۵۴ واحد مسکن حمایتی در شهرهای دماوند ، ملارد ، رباط کریم و اسلامشهر خبر داد ...

    |

    نظرات کاربران