در حال بارگذاری ...
  • افزایش ۶۲ درصدی ارائه خدمات مسکن به ایثارگران استان قزوین

    در طول ۱۷ سال گذشته ۹۴۱ نفر از ایثارگران استان از تسهیلات مسکن استفاده کرده اند که با امضای این تفاهم نامه، ارایه خدمت مسکن به ایثارگران استان ۶۲ درصد نسبت به ۱۷ سال گذشته افزایش یافت .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت : با امضای تفاهم نامه احداث هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران استان ، ارایه خدمت مسکن به این قشر نسبت به ۱۷ سال گذشته ۶۲ درصد افزایش یافت .

    غلامرضا حقایق پور در نشست امضای تفاهم نامه تامین زمین برای ساخت مسکن و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان قزوین که با حضور سعید اوحدی معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در استانداری قزوین برگزار شد ، افزود : امروز این دو تفاهم نامه بسیار مهم و راهگشا برای خدمت رسانی به جامعه ایثارگران استان امضا شد که نقش موثری در رفع مشکلات مهم این قشر ایفا می‌کند .

    حقایق پور با بیان اینکه ارایه خدمت مسکن به جانبازان طبق بند هفت قانون خدمات رسانی به جامعه ایثارگران صورت می‌گیرد ، گفت : در طول ۱۷ سال گذشته ۹۴۱ نفر از ایثارگران استان از تسهیلات مسکن استفاده کرده اند که با امضای این تفاهم نامه ، ارایه خدمت مسکن به ایثارگران استان ۶۲ درصد نسبت به ۱۷ سال گذشته افزایش یافت . با امضای این قرارداد و تفاهم نامه ، یک کار جهادی برای رفع مشکل مسکن جامعه ایثارگران استان انجام می‌شود که نقش موثری در افزایش رضایتمندی جامعه هدف دارد و باید از همه بانیان و دست اندرکاران آن تشکر کنیم .




    نظرات کاربران