در حال بارگذاری ...
  • حضور نماینده آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک در تمام پروژه‌های مشارکتی تهرانسر

    با افزایش ۳۰ نفر به عوامل اجرایی این پروژه ، انتظار می‌رود تا هفته آینده وضعیت عملیات اجرایی به حد مطلوب برسد . در همین خصوص ایرادات در یکی از پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است که به تعویض ناظر منجر خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در بیست و چهارمین بازدید خود به همراه سازندگان ، مدیران ، مهندسان و کارگران ، از روند اجرای پروژه تهرانسر بازدید و ضمن حضور در محور زردبند - فشم از پیشرفت پروژه پل گلوکان ابراز رضایت کرد .

    خلیل محبت‌‌‌‌خواه با اشاره به تفاهم‌‌نامه همکاری بین این اداره‌‌کل و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ، گفت : در هفته جاری ، طبق تفاهم‌نامه منعقدشده ، نماینده این آزمایشگاه در تمام پروژه‌های مشارکتی تهرانسر حاضر خواهد شد .

    وی افزود : با افزایش ۳۰ نفر به عوامل اجرایی این پروژه ، انتظار می‌رود تا هفته آینده وضعیت عملیات اجرایی به حد مطلوب برسد . در همین خصوص ایرادات در یکی از پروژه‌ها مورد بررسی قرار گرفته است که به تعویض ناظر منجر خواهد شد .

    محبت‌‌خواه با تاکید بر اینکه مستندسازی پروژه‌ها از هفته جاری آغاز خواهد شد ، خاطرنشان کرد : در خصوص پروانه ساخت شخصا از شهردار منطقه ۲۱ پیگیر هستم .

     




    مطالب مرتبط

    پس از اتمام عملیات انشعابات آب ، برق و گاز توسط وزارت نیرو ، محوطه سازی ظرف یک ماه آتی تکمیل و متقاضیان امکان اسکان خواهند داشت .

    |

    تاکنون میانگین پرداخت آورده متقاضیان برای پروژه ۵ هزار و۴۰۰ واحدی رباط کریم به ۱۵۰ میلیون تومان رسیده است که با این میزان آورده نگران کاهش سرعت عملیات اجرایی پروژه‌ها در ماه‌های آتی هستیم و در این خصوص رایزنی‌های خوبی با مراجع ذی‌ربط داشته‌ایم .

    |

    پیامک‌هایی که دو بار در یک فصل ارسال شده پیامک‌های پیگیری است ، شایان ذکر است با وجود ارسال پنج مرحله پیامک به اعضا ؛ متوسط واریزی اعضا تا کنون حدود ۱۵۰ میلیون تومان بوده و میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه ها ۱۲ درصد است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، در پی گزارش منتشر شده ای با عنوان "فاجعه در مسکن ملی اسلامشهر" در یکی از خبرگزاری‌ها مورخ ۳ مهرماه ۱۴۰۳ ، اداره کل راه ...

    |

    مقابله با زمین خواری خط قرمز ما در استان تهران است و با زمین خواران هیچ گونه مذاکره یا مسامحه‌ای نداریم، اراضی ملی میراث نسل‌های آتی این سرزمین است و می‌بایست حفظ شود .

    |

    نظرات کاربران