در حال بارگذاری ...
  • شناسایی ظرفیت های خالی طرح اقدام ملی مسکن تا پایان آذر ماه

    کارگزاران طرح اقدام ملی مسکن ؛ ادارات کل راه و شهرسازی استان ها ، شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان آذرماه فرصت دارند ، اطلاع رسانی را کامل کنند تا در ستاد وزارتخانه بعد از پایان آذرماه ، بتوانیم ظرفیت های خالی را شناسایی و برای آنها جایگزین انتخاب کنیم .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان بر تعیین وضعیت متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن توسط استان ها ، شهرهای جدید و بنیاد مسکن تاکید کرد و گفت : پایان آذرماه ظرفیت های خالی طرح اقدام ملی مسکن شناسایی و برای آنها جایگزین انتخاب می شود .

    محمود محمودزاده در خصوص طرح اقدام ملى مسکن و تعیین تکلیف متقاضیان برای واریز وجه اولیه و کمک به اجرا و ساخت واحدهای مسکونی این طرح ، گفت: پیش تر تا ۳۰ آبان به کسانیکه پیامک ارسال شده بود ، زمان دادند تا مدارک خود را تکمیل و واریز اولیه وجه انجام دهند . هم اکنون با توجه به آنکه بررسی ها در استان ها کامل نشده و بعضا پیامک برای حضور و مشارکت متقاضیان ارسال نشده است مهلت تکمیل اطلاعات و ترغیب متقاضیان به واریز وجه اولیه تا ۳۰ آذرماه تمدید شد .

    معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد : کارگزاران طرح اقدام ملی مسکن ؛ ادارات کل راه و شهرسازی استان ها ، شهرهای جدید و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تا پایان آذرماه فرصت دارند ، اطلاع رسانی را کامل کنند تا در ستاد وزارتخانه بعد از پایان آذرماه ، بتوانیم ظرفیت های خالی را شناسایی و برای آنها جایگزین انتخاب کنیم .

    محمودزاده توضیح داد : برخی از استان ها در اجرای طرح اقدام ملی مسکن عقب هستند و متقاضیان را تعیین تکلیف نکرده اند ، بنابراین هرگونه اقدامی در خصوص جایگزینی و یا پیشرفت پروژه ها وابسته به تعیین تکلیف افرادی است که واجد شرایط شناخته شدند .

    گفتنی است ، اجرای طرح اقدام ملی مسکن ، طرحی است که با آمدن محمد اسلامی به وزارت راه و شهرسازی و سپردن سکان مدیریت این وزارتخانه در دستور کار قرار گرفت . بنا بر سیاستگذاری های انجام شده، طرح اقدام ملی مسکن احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکن ملی را طی ۲ سال در برنامه قرار داد . به گفته وزیر راه و شهرسازی ، طرح اقدام ملی مسکن تا پایان دولت دوازدهم به سرانجام خواهد رسید .




    مطالب مرتبط

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : از مجموع سه هزار و ۵۰۷ متقاضی در طرح ملی نهضت مسکن شهرستان ...

    |

    با استفاده از این پلتفرم آنلاین ساده ، مستاجران می توانند به راحتی املاک موجود را پیدا کنند ، مستقیماً با صاحبخانه ها ارتباط برقرار کنند و قراردادهای اجاره را بدون هیچ هزینه اضافی و کاملا رایگان امضا کنند و به ثبت و اطلاع حاکمیت برسانند .

    |

    با توجه به اینکه مردمی سازی در این وزارتخانه مد نظر وزیر راه و شهرسازی قرار دارد ، در حوزه بازآفرینی شهری در گام اول با همکاری بسیج مستضعفین اقدام به نوسازی بافت‌های فرسوده با ۴۲۸ حلقه میانی می‌شود .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از تایید نهایی بیش از ۵۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن معادل یک ...

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت : در آیینی ۱۱ قطعه زمین در قالب قانون حمایت از خانواده و جوانی ...

    |

    نظرات کاربران