در حال بارگذاری ...
  • بازدید از پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن شهرستان ساری

    در این بازدید نمایندگان مجلس بر مشارکت ، همکاری دهیاری‌ها و اهالی روستاها با نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، جهت تسریع در روند عمران و آبادانی روستاها ، تاکید کردند .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل بنیاد مسکن مازندران به همراه دو نفر از نمایندگان مردم ساری از برخی پروژه‌های در حال انجام شهرستان ، بازدید کرده و بر همراهی و مشارکت مردمی جهت تسریع در انجام پروژه‌ها تاکید کردند .

    جواد جمالی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان ساری از بازدید بابائی کارنامی و زارعی نمایندگان مردم  شهرستان ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی ، به اتفاق قاسمپور معاون عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و سایر مسئولین شهرستانی از پروژه های عمرانی بنیاد مسکن در روستاهای بخش دودانگه و چهاردانگه این شهرستان خبر داد .

    جمالی مدیربنیاد مسکن شهرستان ساری در خصوص این بازدید ، گفت : پیگیری وضعیت بازنگری طرح‌های هادی روستایی ، اجرای آسفالت ، تأمین مسکن محرومان ، پرداخت تسهیلات مسکن روستایی و سایرخدمات عمرانی از جمله مواردی بود که در این بازدید از سوی اهالی ، دهیاری و مسئولین محلی مطرح شد . این مسئولان ، خواستار تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی شدند .

    مدیرکل بنیاد مسکن مازندران ، افزود : در این بازدید نمایندگان مجلس بر مشارکت ، همکاری دهیاری‌ها و اهالی روستاها با نهاد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، جهت تسریع در روند عمران و آبادانی روستاها ، تاکید کردند .




    مطالب مرتبط

    هم اکنون در شهرها و روستاها ۴۹۳ هزار و ۱۵۵ واحد در دست اجرا قرار دارد .  

    |

    پروژه ۱۶۰ واحدی بنیادمسکن انقلاب اسلامی هم‌اکنون با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در حال اجرا و عملیات نازک‌کاری آن آغاز شده است . هم‌اکنون ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در حال ساخت است .

    |

    تاکنون هزار و ۴۳۵ نفر از متقاضیان این طرح انصراف داده‌اند و ۹۶۲ متقاضی هم در انتظار بررسی هستند . در حوزه املاک و حقوقی ، واگذاری سه قطعه زمین خود مالکی در طرح نهضت ملی مسکن انجام شد که توسط شرکت تعاونی مسکن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست .

    |

    اداره کل راه و شهرسازی استان به‌عنوان کارفرما و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به‌عنوان کارگزار واحدهای مسکونی و مجری طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان کوثر است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، داریوش بلدی ، معاون توسعه و عمران روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، در نشست خبری عملکرد وزارت راه و شهرسازی در دولت ...

    |

    نظرات کاربران