در حال بارگذاری ...
  • واریز کامل آورده اولیه نزدیک به ۵ هزار نفر در طرح اقدام ملی تولید مسکن استان تهران

    اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عملیات اجرایی پروژه‌ه‌ای اقدام ملی تولید مسکن را علاوه بر تهرانسر در سایت‌های شهریار ، رباط کریم ، قرچک ، اسلام شهر و پاکدشت آغاز کرده است .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت : از ۷۳ هزار نفر ثبت نام اقدام ملی استان تهران ۱۱ هزار و ۵۰۰ واجد شرایط بوده اند که از این میزان نزدیک به ۵ هزار نفر آورده خود را به صورت کامل واریز کرده اند .

    خلیل محبت خواه در خصوص آخرین شرایط طرح اقدام ملی مسکن استان و واریزی های انجام شده ، اظهار داشت : صبح امروز جلسه پیگیری پروژه‌های اقدام ملی تولید مسکن به صورت ویدئوکنفرانس با  حضور وزیر راه و شهرسازی و جمعی از مدیران کل راه و شهرسازی بنیاد مسکن و نمایندگان بانک‌های استان‌ها برگزار شد . در این جلسه توسط آقای محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی ، گزارش پروژه‌های در دست اقدام ستاد اجرایی فرمان حضرت امام را ارائه و آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها اعلام شد . همچنین بررسی آخرین وضعیت تعیین تکلیف متقاضیان از دیگر گزارش هایی بود که در این جلسه مطرح شد .

    محبت‌خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تصریح کرد : در گزارشی که در این جلسه اعلام شد ، از مجموع متقاضیان اقدام ملی در استان تهران شامل اداره کل راه و شهرسازی تهران ، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و شرکت عمران شهرهای جدید پرند پردیس و ایوانکی تاکنون چهار هزار و ۸۶۷ نفر آ‌ورده اولیه خود را به صورت کامل واریز کردند و وزارت راه مکلف به آ‌غاز پروژه برای این متقاضیان است . اداره کل راه و شهرسازی استان تهران عملیات اجرایی پروژه‌ه‌ای اقدام ملی تولید مسکن را علاوه بر تهرانسر در سایت‌های شهریار ، رباط کریم ، قرچک ، اسلام شهر و پاکدشت آغاز کرده است .

    وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه مسکن تهرانسر گفت :‌ در حال حاضر این پروژه پیشرفت فیزیکی ۲۰ درصدی دارد و عملیات اجرایی شهرهای استان در مرحله عملیات خاکی است .

    محبت‌خواه با بیان اینکه اجرای این پروژه نیاز به همکاری شهرداری‌ها برای صدور پیش پروانه دارد ، گفت :‌ نظام مهندسی و شهرداری‌ها باید در اجرای این طرح ملی همراه شوند ، این طرح با هدف مشترک خانه دار شدن شهروندان طراحی و اجرایی می شود و حضور همه دستگاه ها الزامی است .




    مطالب مرتبط

    تخمین زده شده است که در کشور قریب به ۵۰۰ هزار خانه خالی وجود دارد و تاکنون ۱۲۰ هزار واحد مسکونی خالی به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند .

    |

    موجرانی که سقف اجاره بها را رعایت نکنند سه برابر اجاره یک ماه جریمه خواهند شد .

    |

    کمیسیون تشخیص ماده ۱۲ استان تهران جهت تنویر اذهان عمومی نسبت به اعلام آمار عملکرد طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ اقدام کرده است و مطابق قانون اعلام هر رای موات مشروط به دو بار آگهی در روزنامه سراسری به فاصله ۱۰ روز و سپس پی گیری متقاضیان تا سه ماه پس از آگهی دوم است که مطابق با قانون ...

    |

    ارزش ریالی اراضی رفع تصرف شده ۵۲ هزار میلیارد ریال بوده و از مهم ترین شهرستان های عملیاتی استان تهران شامل شهرهای دماوند ، پردیس و رباط کریم است .

    |

    ۱۳ هزار و ۲۲۷ هکتار از محدوده‌های مصوب بافت فرسوده کشور در استان تهران واقع شده است که این میزان حدود ۸ درصد از بافت فرسوده کشور را شامل می‌شود .

    |

    نظرات کاربران