در حال بارگذاری ...
  • تایید نهایی ۲۵۳۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان قم

    تعداد ۶۳۰ نفر از متقاضیان نیز تاکنون تعیین تکلیف نشده‌اند که برای این گروه از متقاضیان تصمیماتی اخذ خواهد شد .

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، مدیرکل راه و شهرسازی استان قم از تایید نهایی دو هزار و ۵۳۰ متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در این استان خبر داد .

    حسن صبوری در جلسه ویدئو کنفرانس بررسی وضعیت طرح اقدام ملی مسکن در استان‌های کشور که به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد ، اظهار داشت : در مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در استان قم چهار هزار و ۴۰۰ متقاضی ثبت‌نام کردند که از همان ابتدا و پس از اعلام نتایج اولیه ، امور مربوط به پالایش این افراد ، توسط اداره‌کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در دست بررسی و اقدام بوده است .

    وی افزود : از این تعداد سه هزار و ۱۶۰ نفر حائز شرایط شناخته شدند و تعداد دو هزار و ۵۳۰ متقاضی نیز تایید نهایی شده‌اند . تعداد ۶۳۰ نفر از متقاضیان نیز تاکنون تعیین تکلیف نشده‌اند که برای این گروه از متقاضیان تصمیماتی اخذ خواهد شد .

    مدیرکل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطرنشان ساخت : در ارزیابی‌های صورت‌گرفته استان قم در امور مربوط به متقاضیان از جمله پالایش و تعیین‌تکلیف ، رتبه پنجم را در بین استان‌های سراسر کشور به خود اختصاص داده است .




    مطالب مرتبط

    متقاضیان سایت ۲۷ هکتاری روبروی دانشگاه آزاد که شامل فاز ۱ و ۲ می‌شوند آورده مرحله نهم را واریز خواهند کرد و واریزی آن‌ها ۳۶۰ میلیون تومان خواهد شد . 

    |

    طرح ساماندهی و احیای باغ مزار قبرستان نو واقع در بلوار امیرکبیر (جاده اراک) از سال گذشته در دستور کار شهرداری و سازمان بهسازی شهری قم قرار گرفت که برای تملک مغازه‌ها و واحدهای تجاری محدوده این قبرستان ، از ظرفیت اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان بهره گیری شد .

    |

    جذب به‌ موقع تسهیلات بانکی در کنار واریز به‌ موقع آورده متقاضیان از مهم‌ترین عوامل در تسریع احداث واحدهای مسکونی نهضت ملی مسکن در قم است .

    |

    به گزارش پرتال بازآفرینی شهری ، ۳ هزار و ۷۴۸ واحد مسکونی و ۳ هزار و ۵۰۸ قطعه زمین روز پنجشنبه با حضور رئیس جمهور در استان قم تحویل متقاضیان شد .

    |

    در راستای اجرا و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ و عمل به منویات رهبر انقلاب ، مردمی سازی مسکن و تولید توسط مردم در دستور کار این اداره کل خواهد بود .

    |

    نظرات کاربران